Ni som är par...
Ni som är par, ger ni varandra julklappar?
/Maria
Vi köper gemensam :)
Tyvärr blir det ju inte bio och sånt nu som vi ibland gjort istället
Men i år köpte vi en airfryer som var till nedsatt pris, som gemensam :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag vet inte om mannen köpt något till mig men jag har köpt till honom.
Stolt ägare till tre La permer
Nej, vi köper inga julklappar. Vi gör som Frida, köper något gemensamt till hemmet som vi vill ha.
Fast i år har det inte blivit något. Än.
Vi köper inga julklappar till varandra. Vi har fullt upp med att köpa till andra haha.
/Maria
Självklart!
Ja det gör vi. :) Tycker det är mysigt, speciellt när man inte får av så många andra. Men vi har heller inga barn eller liknande, knappt ens några barn i släkten vi köper till, kan förstå att det inte är så intressant när man har många barn att köpa till.
Det gör vi. :)
Mvh
Mig
Egentligen gör vi det inte, men ibland kommer man bara på nåt som man vill ge. I år har jag sytt tallriksvärmare till min man för han klagar alltid på kalla tallrikar på vintern.
Vi slutade köpa julklappar till varandra för 6-7 år sedan, vi köper något gemenamt till hemmet eller liknande i stället. Köper inga julklappar alls, är så trött på det efter mina yngre dagar då man stressade runt, svettig i affärerna haha.
/Christina
Vi kör julklappsspelet.
/Maria
Vi slutade med julklappar för mer än 20 år sen. Använder pengarna till resor istället. (fast inte i år tyvärr)
Nej, sparar tills det är något vi verkligen behöver.
Ja. Ibland så köper vi något gemensamt, men annars så köper vi något till varandra.
"Nästan allt går att använda till håret"
Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.
Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik
Japp oftast ger vi dock nått vi behöver ha ex. behövde min man en ny rakapparat + jag brukar köpa nått litet överraskande med och stoppa i hans julstrumpa, det året jag lyckades bäst var då jag gav honom en brittisk jul i strumpan med en christmas cracker och en liten christmas pudding det tyckte han var jättekul tyvärr har the english shop som jag handlade på gått i KK.