Godmorgon onsdag 16 december
God morgon, god morgon!
Hela 6,6 grader ute.
En fantastisk dag önskar jag er alla!
God morgon på er.
7,4 grader har vi. Riktigt varmt för årstiden faktiskt.
Ha en bra dag alla.
/Maria
Duggregn och 6,1 här.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Godmorgon
7 grader och uppehåll just nu.
Idag har vi första mötet med barn och ungdomshälsan. Se vad de säger. Lite nervös o med det huvudvärk.
Kanske sigge kan tränas till att hjälpa Micke med sina utbrott. Även att få honom att koncentrera sig.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
#3: Han ser intresserad ut. 😊
Lycka till idag!
God morgon.
Här är det sex plusgrader ute. En riktigt fånig temperatur i andra halvan av december, tycker jag.
#3: Hoppas mötet går bra!
#5: Jag gillar temperaturen. Behöver inte tända i spisen det första jag gör utan kan vänta en stund in på förmiddagen.
#6: Främsta anledningen till att jag inte gillar plusgrader så här års är att precis allting blir blött och geggigt, och man drar in en massa smuts så fort man går ut. Jag vill ha minusgrader och snö nu.
#7: jag är oxå så trött på detta väder. Dyngsurt och lerigt överallt. Även i skogen är det som att gå i sankmark. Några minus vore toppen. Det blir nästan kallare o råare nu än när det är torrt o kallare.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
#8: Ja, jag vill inte ens tänka på hur mycket smuts alla hundarna måste dra med sig in. Här är vi bara människor som springer in och ut, men det räcker fint för att smutsa ner. För att inte tala om vägen, den är så mjuk att bilarna ser bedrövliga ut.
#9: haha tänk inte på det 🙈😄 gör allt jag kan för att hindra allt för mycket lera inne. Lakan o handdukar i hallen och utanför ytterdörren. Men det blir skitigt
…………………………………..
God morgon!
Jobbar ikväll.
många längtar till julledigheter, en annan jobbar.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Mårning. Ledig dag och om det vill sig väl så får jag ha min semester fram till 1 januari från och med idag. Har förvisso erbjudit mig om det blir många sjuka så kan jag hoppa in och jobba.
Ska ju flytta - igen - i februari och idag ska jag röja ut i förrådet. Inte många grejer där men gött att det är klart - ett problem mindre.
Ska även åka iväg till köpcentrumet och köpa presentkort till brorsans töser - som får bli julklapp - nu är de så stora att de själva vill handla - och jag har inte en susning om vad de önskar - så trist att ge pengar men ändå roligt att de kan välja leksaker eller kläder själva
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
God morgon! 😊 Nu ska jag strax få nya hörapparater 😊🌞👍
/Désirée
#15: Fin bild!
#16: tack. O solen lyser fortfarande
…………………………………..
Sol vad är det?
Stolt ägare till tre La permer