Inget är kul
Känner du så ibland? Då tycker jag att du tittar in på Inget iFokus och har lite skoj med folket där. :D
Inget är i fokus på den sajten så du kan prata och skriva om precis allting. Så har du en sån dag där du känner att inget verkligen är kul, ta en sväng dit och se hur roligt du kan ha det! :D
Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian
Med all respekt, för mig är Livskvalitet sajten där man kan diskutera allt mellan himmel och jord. Både roligt och allvrligt. Så personligen förstår jag inte vad Inget tillför.
/Désirée
#1: För mig så känns Livskvalité mer fokuserad på vardagen och saker som får en att må bra, även om andra ämnen också poppar upp givetvis. Inget är lite mer slumpmässig och där får precis allt postas.
Jag vet inte hur uppskattat det vore om jag, LosGinos och Staffan kom in här på Livskvalité och postade 17 memes i 17 olika trådar under samma eftermiddag. Det kan vi däremot göra på Inget, för Inget spelar någon roll där. :D
Inget rim och reson, Inget tema och det tillför Inget. :D
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows
#1: Det är frivilligt! Inget tvång. Men skriver under vad #2 sa.
Jag tycker sajten är rolig.
Där kan man läsa om "strunt"🙂
/Maria
När Staffan tog upp detta, att han tyckte att det skulle vara bra med en sajt om "allt och inget" tyckte jag att det lät dumt, alla ämnen har ju sin sajt och tycker man att det saknas något får man väl Starta en sajt i det ämnet. Tyckte det lät väldigt onödigt! Nu hänger jag där inne varje dag! Tydligen fyller den ett behov för mig och även för andra! Aktivitets-indexen talar sitt tydliga språk!
Visst kan jag tycka att saker är trams där men så är det ju på alla sajter, man väljer ju vad man vill läsa! 🙂
Då stämningen på Inget är lättsam och vänlig är det lätt att titta in där! Välkommen du också! 😊
💖🧡💛💚💙💜
- Redigerat 2020-12-11 11:43 av Sabah
Jag tycker du har en alla tiders fin sajt där LosGinos 👍🏼
#6: instämmer.
#6: Tack :)
Inget är just coolt!