Motor/kupévärmare
Ni som inte har garage brukar ni använda eller ha tillgång till motorvärmare och/eller kupévärmare?
/Maria
Nej, men hade velat ha. Hade varit bra.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag har dieselvärmare, som jag kan sätta igång med mobilen, vilket jag alltid gör under den kalla årstiden 😊 Satte nyss igång den eftersom jag snart sa ut och köra 😊
/Désirée
Vi har visserligen garage men bilen står mest ute ändå. Motor- och kupévärmare både ute och inne.
Garage som används hela tiden. Motor- och kupévärmare också.
Vi har byggt om vårt garage till ett rum och ett förråd så nu är det motor och kupevärmare som gäller.
Stolt ägare till tre La permer
Vanlig parkeringsplats utan något extra.
Vi har kallgarage i annexet , bor i gammalt hus men värme finns att tillgå både i garaget och ute på gården så bilen håller sig varm 🚗
Där vi bor finns det "elstolpe" till varje parkeringsplats som man kan få påkopplad för en viss summa om året men det verkar vara så få som använder detta och jag kan inte riktigt först…
/Maria
Vi har garage, men slutade använda det när vi bytte till elbil.

Vi har diselvärme som startas via volvoappen på ena bilen. Andra är kall. Vi har garage i huset, men det är omgjort till verkstad och snickeri så där får ingen bil plats. Vi kikar på elbil som nästabil då gammelbilen sjunger på sista versen och då löser väl sig värmen också hoppas jag 😊
#10: Då är du välkommen till elbil.ifokus.se! 🙂
jag köpte en Toyota Hybrid Corolla i våras. Bekostade extra att verkstan satte in motorvärmare o kupévärmare. Har kontakt vid min parkeringsplats så då blir det lite snällare kallstarter och av-isade rutor o varmt när man sätter sig i bilen.
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃