Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Läst 147 ggr
Maria
1

Godmorgon fredag 9 september

God morgon på er från ett Göteborg med 11 grader.

Nu är det äntligen fredag så jag hoppas ni får en fin dag och en fin helg😊

/Maria

flocken
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon
Veckan har sprungit iväg.
Vid kl 8 ska vi vara hos veterinären, söva och göra höft och armbågsröntgen på sigge. Sen ska plåtarna iväg till Kennelklubben för bedömning.
Inte många förstår varför jag skickar iväg plåtarna. Sigge är ändå en kastrerad blandras. Men vill veta hur hans höfter och armbågar ser ut. Friska eller dåliga. Vad har jag att jobba med? Vill inte att en vanlig veterinär kollar. Finns proffs för sånt.
Sen blir resten av dagen lugn. Lovat sigge en tur till "godisaffären"

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Maria
1

#1 Hoppas det blir ett bra resultat.

Det har hällregnat i natt men nu blåser det bara så det känns som riktigt höstväder.

/Maria

• Redigerat 2020-10-09 06:16 av Maria
Ljungåsen
1

God morgon.

Här är 6,5 grader ute. Hösten är definitivt här.

#1 Hoppas också på bra röntgenresultat!

Maria
2

Attans. Idag åkte jag iväg utan mina glasögon. Det är första gången det händer. Jag märkte inget ute eller i bilen för det var mörkt men när jag kom jobbet blev det så uppenbart.

Jag får försöka klara mig med terminalglasögonen.

/Maria

• Redigerat 2020-10-09 07:25 av Maria
aggeelin
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon!
Mulet ute och utlovat regn. Ännu en intensiv dag på gång. Roligt på jobbet förstås men sen ska det bli skönt med helg!

Svårt det där med glasögon. Jag har turen att än så länge klara mig utan på långt avstånd men har svårt med solen. Jag släpar runt på solglasögon och har jobbigt om jag missat dem.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
0

#1: lycka till. Hoppas på bra resultat!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

MonicaLagerquist
0

God morgon

Jag gjorde också en HD RTG på min kastrerade hanhund.Vi skulle ju använda honom i jakt så jag ville veta hur hans höfter/armbågar såg ut då hans pappa hade väldigt dåliga höfter.

Fredag och en del små pyssel att göra.

Mannen ska ju jaga nästa vecka så jag har lovat att baka korvbröd.Måste göra det idag då helgen är uppbunden av katt hemmet i Enköping.

Det regnar här så utearbete lockar inte idag.

Stolt ägare till tre La permer

[[eskils_]]
0

#1 Söt vovve! Hoppas plåtbilderna blir bra!