Godmorgon måndag 14 september
Godmorgon på er.
Så mörkt det är ute nu på morgonen. Men det är i alla fall 15 grader ute och inget regn smattrar på taket i uterummet så man får vara glad för det lilla.
Ha en bra måndag alla.
/Maria
God morgon. Det är faktiskt nästan 15 grader här också. Det var evigheter sen det var så varmt tidigt på morgonen, så det ger visst hopp om vädret idag.
Varmt här med just nu runt +14 är egentligen ledig idag men jag har tagit ett kort extrapass på en annan butik idag som jag hoppas hitta till jag brukar aldrig vara i hammarby sjöstad de ska ha personalmöte idag och nån måste ju driva butiken då.

God morgon
Vaken sen flera timmar men låg kvar i sängen och lyssnade på en bok.
Nu väntar jag på att veterinären och ögondoktorn ska vakna så att jag kan ringa och boka tider.
Mulet och ruggigt väder ute idag.Det känns att vi går mot höst.
Ha en skön måndag.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
God förmiddag!
Veckohandlat på morgonen - skönt att ha det avklarat, sonen vaknade 6.15 så var bara att stiga upp då. Ledig dag, så skönt efter jobbhelg :)
Bilden är på sonen 2018 - 6 månader var han då - inte klokt! Liten och rund han var hihi Nu den 10 september blev han 2,5 år
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#5 Lille sötnosen 😉
Ja tiden går så fort. Vårt lilla barnbarn fyllde 3 nu i sommar.
/Maria
Tiden går verkligen ruskigt fort. Mitt yngsta barnbarn fyller snart tio. Jag tycker det var alldeles nyss han var liten.