Godmorgon fredag 11 september
Godmorgon på er .
Äntligen fredag. Hoppas att bi får en fin dag.😉
/Maria
Godmorgon
Är så trött idag. Skulle kunna sova i ett dygn.
Blir en lugn dag. En skogspromenad och sen vidare på massage.
Familjen åker till stugan idag och kommer hem på söndag.
Får lite gäster på lördag. Mat, vin, jacuzzi.
På måndag operation
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
God morgon. Jag hoppas också på en bra dag. Måste ha sovit i en dum ställning i natt, för när jag vaknade så sov fortfarande hela högerarmen. Känseln är sakta på väg tillbaka nu i alla fall. Skönt, för jag behöver min högerarm.
God Morgon !
Fredag igen, ska strax gå ut och klippa gräset och ställa undan lite saker inför hösten.
Ha en fin dag på er .
God morgon
Här står det städning på schemat.Kai får besök av en ev köpare så det är ju skönt att det inte är allt för rörigt då.
Kattungarna har fått en hage nu men Kråkan vill inte att de ska vara där så hon hämtar in dem i boet om de smiter ut i hagen.
Ha en skön fredag.
Stolt ägare till tre La permer
Godmorgon .
Har sovit länge idag , 11 grader och solen försöker komma fram.
Ha en fin dag allihopa .
HH 🙂
God morgon! 😊 11 september…..ett ödesdatum, jag ryser…
/Désirée
Usch ja det är ett datum som sitter fastetsat.
De flesta kommer nog ihåg vad de gjorde vid ögonblicket det fick höra nyheten.
/Maria
#7: Jag minns mycket väl vad jag gjorde i alla fall. Kom hem från jobbet, och äldste sonen som var tonåring på den tiden, hojtade till mig att slå på teven. Då hade första planet redan kört in i WTC, men inte det andra. Det såg jag live på teven när det kom.
Jag var på en lunchrestaurang på Avenyn och helt plötsligt kom personalen ut och satte på TV-apparater som hängde i hörnen. Både matgäster och personalen blev sittandes.
Min man jobbade på flygplatser över hela världen men var då förlagd på Arlanda. Chefen ringde och sa att det var slut för dagen med arbete. De skulle åka "hem" och slå på TV:n Allt var så overkligt.
/Maria
- Redigerat 2020-09-11 11:44 av Maria
#9: Ja, overkligt var verkligen rätt ord.
Så nu har vi ingen värme inne. Tidigast måndag kan det bli åtgärdat.
Samma hus som gjorde sönder vår fiber har förmodligen ställt till det med rören😉 De helrenoverar.
Nu har alla 10 hus samma problem med värmen. Det är hopplöst när husen hänger ihop så att säga.
/Maria
Usch ja det var en tragisk dag den 11-e september. Jag satt och körde tåg när jag fick veta vad som hänt och bara dagar innan kom jag hem från NY och hade besökt dom platserna så det var minst sagt surrealistiskt.
19 år idag och på den tiden var man inte lika van vid terrorattentat, minns jag hörde om en självmordsbombare i Gamla stan och kunde inta fatta hur och varför man gjorde så det var för nytt och så konstigt att få betalt för att skjuta sig själv i luften och inte kunde jag alls koppla det till terror det var något jag på den tiden inte var bekant med så som man är idag. Hört om det hade man från olika länder men ändå på den tiden var det inte alls som det är nu.
Tragiskt och mina tankar går till alla drabbade, alla anhöriga ja alla som på något vis vart utsatta för en terrorhandling , räddningstjänst, polis, anhöriga, offer, sjukvård ja alla ska dom ha massor med goda tankar och massor med ❤️❤️❤️
Vi får heller inte glömma Anna Lind!
/Désirée
Anna Lind glömmer vi aldrig.
Stolt ägare till tre La permer
Nej Anna Lind var ju så tragiskt 🙁
/Maria