Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 231 ggr
Maria
1

Godmorgon torsdag 3 september

Godmorgon på er. Vi har bara 10 grader. Brrr. Jag tycker det är så jobbigt när det börjar bli kallare.

Jag ska iväg till optikern och kolla min syn idag. Jag har redan bestämt mig för bågar så vi får väl se hur det går.

Ha en bra dag alla.🙂

/Maria

Soligajag1
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon , 14+ här och det regnar , nu börjar detta ’tråkväder’ 💦☔️ Paraply idag , Har gjort en bulldeg och det blir kanel bullar sen , till pappa och min bror . Sen bjuder jag min fina granne på bullar . 😊❤️☕️ Tar en kaffe tills bulldegen jäst färdigt.

HH 🙂

Ljungåsen
1

God morgon. Det är sju grader ute och alldeles klart. Dagen ska ägnas åt att veckostäda hos mina marsvinspojkar. #1 Fina bullar!

MonicaLagerquist
1

God morgon

Sovit som en kratta i natt. Skulle lyssna på en bok då visade det sig att jag laddat ner den på finska. Nåväl nu har jag laddat ner den på svenska och kan lyssna på den idag.

Elektrikern kommer idag för att byta lampan i vår micro.

Kattutan men stolt Plåtis ägare

aggeelin
2

Godmorgon! Jag bjuder på en blombild för att förgylla den mulna dagen. Jag ogillar att frysa och nu går vi mot den tiden.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
1

#4 Vilken vacker pelargon🙂

/Maria

Soligajag1
0

# 4 Åhh , så vacker blomma ! Tack för den ! Den förgyller i denna regniga dag . 😊🌹

HH 🙂

MonicaLagerquist
0

#4 Så vacker

MonicaLagerquist
1

Vi får vara utan belysning i micron ett tag till. Lampan som elektrikern hade beställt var trasig.

aggeelin
3

Tack! Ja den har blommat hela sommaren! Här en hortensia som övervintrat!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
1

#9 Så fina blommor du har😊

/Maria

Soligajag1
0

# 9 Säger som Maria , så fina blommor du har ! Du har gröna fingrar som man säger ! 😊🌹

HH 🙂

[[eskils_]]
1

#9 Fin bild! Hortensior är så vackra.