Godmorgon onsdag 19 augusti
Godmorgon på er.
Inatt har Lakritz legat i sängen hos oss hela natten, Jag tror det är första gången. Så himla gott. Han var så trött när klockan ringde😃
Vi får tillbaka teknikerna angående bredbandet idag igen.
Ha en bra dag alla.
/Maria
God morgon
Inga kattungar ännu. Jag har sovit på golvet i natt med.
Kråkan är mer intresserad av bolådan nu och slemproppen har lossnat.
Idag fyller min far år.
Stolt ägare till tre La permer
Så nu sitter jag på jobbet redan🙂
#1 Grattis till din far.
/Maria
God morgon. Sjutton grader ute, och om prognosen håller ska det bli max 21 och regna lite senare under dagen. Just nu är det bara mulet. #0 Hoppas de får ordning på bredbandet idag. #1 Grattis till pappa.
Godmorgon ! 🙂
Onsdag och värmen håller i sig, det ska bli 28 + idag . ☀️ kvavt dock.Men jag ska ha en toppenfin dag med grannsämja idag . Vi ska fika i lekparken, jag har bakat småkakor , grannarna tar kaffe , mjölk o socker + en fin duk , koppar .
Det ska bli riktigt kul! 👍
HH 🙂
#4 Så trevligt det låter 😊
/Maria
# 5 Tack Tack ! Jag tar en bild på allt . Dukningen och kakorna . Du vet att jag bara älskar att duka fint och ge allt ! 😊❤️👍 Jag ska ha tjejkvällen den här gången , håller på att skriva menyn till den . Kollade t.om på ’Halvåtta hos mig’ igår , så får jag lite tips , jag har bestämt mig för avokado med kräftstjärtar o mango , sen blev jag sugen på Chèvre och rödbetor , honung på , pinje nötter , en bädd av ruccola först. 😊👍
HH 🙂
Tjohooo, regnet har kommit efter den fuktiga mulna förmiddagen och vi har FIBER som funkar igen😃
/Maria
#7 Grattis! Till både regn och fungerande internet.
Tjohhooo! Nu har vi snart varmvatten!
#9 Wow vilken dag😃
#8 Tack, så himla skönt båda delarna😉.
/Maria
#10 Ja plötsligt händer det.😃
#12 Välkommen.
Borta bra men hemma bäst eller?
Ibland känns det som om man ville ha fler dagar men det är svårt när man har djur.
/Maria
Fullt upp idag. Långpromenad i skogen med 7 hundar. Sigge simmade. Eller… Jo… Han tyckte han simmade… Men inte i vatten… Min instruktör kom o bedömde hela min flock. Så otroligt intressant och lärorikt. Men varmt.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
#13 ja borta bra men hemma bäst. Roligt med lite omväxling och se något nytt. Det är svårt att resa när vi behöver kattvakt och någon som varnar våra växter.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet