Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 389 ggr
Maria
1

Godmorgon onsdag 19 augusti

Godmorgon på er.

Inatt har Lakritz legat i sängen hos oss hela natten, Jag tror det är första gången. Så himla gott. Han var så trött när klockan ringde😃

Vi får tillbaka teknikerna angående bredbandet idag igen.

Ha en bra dag alla.

/Maria

MonicaLagerquist
1

God morgon

Inga kattungar ännu. Jag har sovit på golvet i natt med.

Kråkan är mer intresserad av bolådan nu och slemproppen har lossnat.

Idag  fyller min far år.

Stolt ägare till tre La permer

Maria
1

Så nu sitter jag på jobbet redan🙂

#1 Grattis till din far.

/Maria

Ljungåsen
1

God morgon. Sjutton grader ute, och om prognosen håller ska det bli max 21 och regna lite senare under dagen. Just nu är det bara mulet. #0 Hoppas de får ordning på bredbandet idag. #1 Grattis till pappa.

Soligajag1
1

Godmorgon !  🙂 

Onsdag och värmen håller i sig, det ska bli 28 + idag . ☀️ kvavt dock.Men jag ska ha en toppenfin dag med grannsämja idag . Vi ska fika i lekparken, jag har bakat småkakor , grannarna tar kaffe , mjölk o socker + en fin duk , koppar . 

Det ska bli riktigt kul! 👍

HH 🙂

Maria
1

#4 Så trevligt det låter 😊

/Maria

Soligajag1
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

# 5 Tack Tack ! Jag tar en bild på allt . Dukningen och kakorna . Du vet att jag bara älskar att duka fint och ge allt ! 😊❤️👍 Jag ska ha tjejkvällen den här gången , håller på att skriva menyn till den . Kollade t.om på ’Halvåtta hos mig’ igår , så får jag lite tips , jag har bestämt mig för avokado med kräftstjärtar o mango , sen blev jag sugen på Chèvre och rödbetor , honung på , pinje nötter , en bädd av ruccola först. 😊👍

HH 🙂

Maria
3

Tjohooo, regnet har kommit efter den fuktiga mulna förmiddagen och vi har FIBER som funkar igen😃

/Maria

Ljungåsen
2

#7 Grattis! Till både regn och fungerande internet.

MonicaLagerquist
1

Tjohhooo! Nu har vi snart varmvatten!

Maria
1

#9 Wow vilken dag😃

#8 Tack, så himla skönt båda delarna😉.

/Maria

MonicaLagerquist
2

#10 Ja plötsligt händer det.😃

aggeelin
2

God eftermiddag! Nu är jag hemma igen! Jag kunde vara borta några dagar till men är så glad att vi fick katt- plantvakt i fem dagar!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
1

#12 Välkommen.

Borta bra men hemma bäst eller?

Ibland känns det som om man ville ha fler dagar men det är svårt när man har djur.

/Maria

Soligajag1
1

# 7 Grattis till både regn och Fiber ! Ojoj . . Vad mysigt vi har haft , babblat o skrattat + fikat , en till granne kom förbi , såklart hon fick kaffe o kaka med. 😊👍☕️❤️ Nästa blir om någon vecka! 😊❤️

HH 🙂

flocken
3

Fullt upp idag. Långpromenad i skogen med 7 hundar. Sigge simmade. Eller… Jo… Han tyckte han simmade… Men inte i vatten… Min instruktör kom o bedömde hela min flock. Så otroligt intressant och lärorikt. Men varmt.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

aggeelin
1

#13 ja borta bra men hemma bäst. Roligt med lite omväxling och se något nytt. Det är svårt att resa när vi behöver kattvakt och någon som varnar våra växter.

aggeelin
2

Charlie saknar matte när hon är borta!