Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 627 ggr
Maria
2020-08-05 07:23

Godmorgon onsdag 5 augusti

Godmorgon på er från ett regnigt Göteborg.

Vi ska åka och handla tidigt idag är planen.

Ha en bra dag alla

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Soligajag1
2020-08-05 07:48
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Godmorgon ! Jag ska åka och handla lite extra varor som mjök , kattsand , kattmat och frukt. 😊 Har varit uppe i 2 timmar , passade på att städa sovrummet , dammtorka , moppa och skura . Moppa upp katthår som bildas varje dag . Förstår inte att dem hårar så mycket . Nu blänger Tjatte på mig som om han inte fått färsk mat på flera år 🙀😸😸😼 Gör era katter likadant ? Min granne ger sina katter färsk mat 4 ggr / dagen . Det gör inte jag . 2 ggr ger jag + torrfoder , lite godis emellanåt men inte varje dag. Njut av Onsdagen alla .

HH 🙂

Maria
2020-08-05 07:51
#2

Mina katter har aldrig fått torrfoder.

Lakritz får blötmat så fort det är tomt i skålen.😉 Inte så mycket varje gång men det räcker för att hålla honom nöjd🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Ljungåsen
2020-08-05 07:57
#3

God morgon. Det är tio grader ute och regnar. Skitväder. #1 Jag har ju ingen katt, men ett gäng marsvin. Charlie och Wilmer bor så att de har fri utsikt till hallen, och nästan varenda gång jag passerar hallen så kommer Charlie springande och tigger godis. Han är alltid lätt döende av svält, om man frågar honom själv.

Maria
2020-08-05 08:00
#4

Vi hade en katt för länge sedan som hette Fritz. Han satt tyst vid matskålarna när han tiggde och fick han ingen mat så låg han som död vid skålarna. Helt okontaktbar😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

MonicaLagerquist
2020-08-05 08:01
#5

God morgon

Har sitter jag och latar mig när jag borde vara ute i syrummet

Men en liten stund till tänker jag sitta här.Håller på att ladda över en bok så att jag har något att lyssna på när jag syr.

Mina katter har aldrig ätit torrfoder.De får blötmat och rått kött.

Ha en skön onsdag.

Stolt ägare till fem La permer

Soligajag1
2020-08-05 08:10
#6

# 4 Ha ha . . Det är ju exakt så min katt Tjatte gör . Ibland ställer han sig på kanten på vatten skålen så den välter . . o sen bara blänger han på mig!! 🙀😸 Ser du nu matte !! Var är min mat ?? 🙀 # 5 Ok , tack ! Så olika det är , med husdjuren vi har!

HH 🙂

Annons:
Maria
2020-08-05 18:15
#7

Så nu är det lugnt hemma.

Sonen och hans lilla familj var på lunch här idag och sedan fick vi spontanbesök av min brorsdotter och hennes dotter. Riktigt rolig med så mycket besök🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: