Godmorgon måndag 27 juli
Godmorgon från ett ganska soligt Göteborg med 15 grader. I natt flyttade min man till gästrummet för jag snarkade så😉
/Maria
God morgon. Det är fjorton grader och regnar inte, men det är inte speciellt soligt heller. Lite halvmulet sådär. #0 Bra med ett gästrum! Det är faktiskt inget vidare att försöka sova bredvid någon som snarkar.
Godmorgon ! Upp i ottan till tvättstugan . 😊 Solen skiner , 16 + just nu. Tar en kopp kaffe ☕️ Snart till tvättstugan. # 0 Toppen med ett gästrum. Kan berätta att min systers man snarkar , högt till o med. Hon spelade in det en gång . Förstår verkligen att hon lägger sig i gästrummet då. Jag hörde snarkandet en trapp ner en gång ( dem bor i radhus med 2 plan ) Han har till och med opererats . Men det hjälpte visst inte. Så fint ! Köpte denna julgrupp till henne ett år. Hon är så duktig med blommor och trädgården . 😊🌹 Tyckte hon va värd denna grupp.
HH 🙂

God morgon
Upptäckte just att vår hemförsäkring har blivit väldigt dyr.De har smyghöjt två gånger och nu kom det ytterligare en höjning. Ja jag vet att jag troligen har slarvat med att läsa det finstilta.
Får ta tag i det lite senare idag
Vi ska in till Uppsala en sväng. Leverera ett gäng kattbäddar och lämna in den ena av mina symaskiner på lite service.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
Mårning. Nu ramlade semestern in och jag ska lata mig - big time 😃
Lite dagsturer med bilen blir det nog, i övrigt inget planerat alls. Det gillar jag. Lite promenader å cykelturer å fotopromenader såklart. Fick ett stenskott i ena bildörren så bilen ska till verkstan 1 vecka på min ledighet för å få det fixat, bilen var parkerad och vaktmästaren trimmade gräs och en sten sköt iväg - rakt in i min ena bildörr. surt men via jobbet så slipper jag betala självrisken då vi har en bra försäkring. När bilen ändå står på verkstad så har jag även beställt motorvärmare som de ska fixa på plats.
Fick ett ryck o hittade ett recept som tilltalade mig. Jag håller ju nere sockret så jag använder sukrin gold som är en sockeralkohol och dessa brownies blev riktigt choklad'iga.
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
God morgon eller förmiddag kanske det är!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God Eftermiddag !
Underbara bilder ni bjuder på i tråden 👍
På tal om snarka så är jag den som drar timmerstockar och en gång när jag sov hos en väninna så tyckte vi det var roligt att sova i samma rum och babbla långt in på natten, jag på golvet och hon i sin säng men på morgonen efter hittade jag henne på nedervåningen i soffan för jag hade snarkat så jämmerligt och gick inte ens att väcka så hon fick nog och tog sitt täcke och försökte sova på soffan 😃
Jag var utsövd och glad men hon var helt väck hela dagen för jag hördes ända ner där hon försökte sova på soffan men det gick inte så bra 😴😂 Inte lätt det här med snarkande för det kan verkligen störa nattsömnen för många 😴 det händer att jag vaknar av mitt eget snarkande, hur skumt som helst 😃
Ha en fortsatt fin dag 🙂
Jag sover också i gästrummet ibland. Det är någon som snarkat ibland … samma någon har lite tics och hostar mycket störande. Vid de tillfällena bäddar jag numera på riktigt och sover sen bra i gästrummet.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet