Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: ordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 619 ggr
Maria
1

Jag blir tokig...

Vi har varit utan Internet i en vecka nu och idag kom äntligen teknikern från Telenor. Han kunde tyvärr inte göra något utan får skicka vidare uppgiften till företaget som anlagt fibern. Sååå jobbigt😝

/Maria

Lona
5

Gah!
Fast samtidigt är det nog nyttigt - man kanske borde vara utan internet emellanåt?

"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Ljungåsen
1

Men vilken tid det tar! Stackars er, det är jättejobbigt när bredbandet inte fungerar.

Soligajag1
0

Men vadå , visste dem inte vilket fel det va ? Skulle åtgärda felet omgående! 😊😱

HH 🙂

MonicaLagerquist
1

Det är så jobbigt att vara utan nät och TV.

Kattutan men stolt Plåtis ägare

aggeelin
0

Fy så tråkigt!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
1

Vi är en länga på 10 hus som sitter ihop men det är bara vi som ingen signal har in.

/Maria

aggeelin
0

Haha… så är det ofta här också! Vi har haft massor av problem. Bara vi och ingen annan! Vi blir galna!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Ljungåsen
0

Vi hade trassel med bredbandet i våras. Det gick fint att surfa, men strömmade vidoemöten hackade. Felanmälde till operatören, som väldigt snabbt insåg att det var ett nätfel. Dagen efter kom teknikern ut, konstaterade att vår anslutning in till huset inte var snyggt gjord, och gjorde om den. Det blev något bättre men inte bra, men efter att hon kopplat om vår lina i kopplingsstationen ett par kilometer härifrån så blev det perfekt. Det tog mindre än ett dygn från felanmälan till fixat, och jag bor på landsbygden. Jag tycker fortfarande det är konstigt att det tar sån tid. Är alla supportmänniskor på semester, månne?

Maria
1

Teknikern som var här så att allt gick lite långsammare på grund av semestertider. Får se hur lång det tar innan nästa företag kan komma hit.

/Maria

Soligajag1
0

# 9 Okej , så är det väl , sen denna Corona , som gör att det är mindre personal överallt ! 😊 Lycka till ! 😊❤️

HH 🙂

Fridaaaa
1

hade blivit tokig haha! Då vi kollar på all film och så via nätet :P

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Vandrar]
2

Fy så jobbigt för er Maria, hoppas dom löser det där för er 😎

Har inte mycket teknik alls men märkte häromdagen att jag surade till när jag surfat upp all surf och det har aldrig hänt förr och tolv dagar innan den skulle fyllas på det kunde jag inte stå ut med så jag laddade upp lite mer, så man åker visst dit varelse man vill eller ej att bli smått beroende 😊😃

Jag har mobilt bredband med en modemsticka modernare än så är jag inte och det stör mig att jag satt och blev så sur när jag inte kom åt internet ,pinsamt 😊

Maria
1

Imorgon ska jag ringa och försöka vara jobbig igen😉

/Maria

Lillyrod
1

Jag hoppas de drar av på avgiften när det ska ta sån tid att reparera. Gärna kompensation också.

Maria
0

#14 Får se hur de löser det då vi betalar en föreningsavgift där fiber och mycket annat ingår.

/Maria

Maria
0

Ringde i morse och det var telefonkö men rösten lovade att man skulle bli uppringd. Nu har min man ringt igen. Så irriterande 👹😈

/Maria

MonicaLagerquist
1

😈

Hoppas att ni får hjälp snart.

Kattutan men stolt Plåtis ägare

Maria
0

Ja tack. Snart är det två veckor.

/Maria