Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hÀlsning
LĂ€st 395 ggr
Maria
1

Godmorgon fredag 24 juli

Godmorgon. Nu hĂ€llregnar det igen efter ett par fina dagar. Lagom till helgen😉 Ha en fin fredag alla.

/Maria

LjungÄsen
1

God morgon. Det Àr tretton grader och regnet vrÀker ner. Det blir till att sysselsÀtta sig inomhus idag.

JMW
0

God morgon. 

Hela 12 grader
 Kunde ju lika gÀrna vara september. SÄ trist vÀder.
Jag ska strax ivÀg till VC. Tror jag fÄtt borrelia. Igen. Nu andra knÀvecket, det var bara tvÄ veckor sedan jag var dÀr.

LjungÄsen
0

#2 Borrelia Àr ett elÀnde. Dumma fÀstingar.

MonicaLagerquist
0

God morgon

Ryggont Àven idag.Funderar pÄ om det Àr ryggen eller njuren.Har haft kÀnningar av urinvÀgarna nÄgra dagar.Ska se om jag har nÄgon sticka att kissa pÄ.

Soligt men kallt.

Stolt Àgare till tre La permer

JMW
1

JodÄ, borrelia igen. Suck

Soligajag1
0

Godmorgon đŸ™‚ 

HĂ€r skiner solen â˜€ïž 14 + , blir en dag ute med min bok och korsord . HĂ€rligt!! đŸ™‚

#5  Åhh, , va jobbigt för dig.  Jag har aldrig haft det . Jag som sitter ute och det finns massor av trĂ€d , har vĂ€l haft tur som inte fĂ„tt nĂ„gon fĂ€sting pĂ„ mig .  Katterna fick det pĂ„ sig förut , tog ut dem med en pincett ( Ok , inte jag utan min son , baddade med  sterila dukar , en lösning)   sen vart det bra.

HH đŸ™‚

Maria
0

#5 FÄr du antibiotika dÄ?

/Maria

JMW
1

#7 Jag har precis hÀmtat ut penicillin. Avslutade förra kuren i mÄndags. #6 Jag tror inte du löper nÄgon större risk, inte i VÀsterÄs. Jag bor ju pÄ ostsidan som Àr rödmarkerat för fÀsting.

Maria
1

#8 SÄ jobbigt för dig. Jag gick ju alldeles för lÀnge med symtom 2005 och blev jÀttesjuk.

/Maria

Soligajag1
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

# 8 Okej , tack för info ! 😊👍 Satt ute i solen ☀ vid Centrumet dĂ€r jag bor , jisses , det Ă€r varmt ute , nu 23 + och sol , tur att det blĂ„ser lite . Kunde inte motstĂ„ mjukglassen i pressbyrĂ„n , mums va gott det va . Satt mig ner vid bĂ€nken och smaskade pĂ„ glassen och lĂ€ste min bok , Cold Case -VĂ€g 9 / Tina Frennstedt ,

HH đŸ™‚

JMW
0

Mulet, regnigt och 15 grader. SÄ ser det ut hÀr. KÀnns inte som sommar alls.
Man kan ju bli deppig för mindre.

Maria
1

Fick tag i Telenor nu som kunde bekrÀfta att en tekniker varit hÀr och tagit bilder och att det Àr ett pÄgÄende Àrende men mer Àn sÄ kunde de inte sÀga. Gaahhh
.

/Maria

Soligajag1
0

# 12 , NĂ€men va sjutton đŸ˜± Jag skulle sĂ€ga att jag vill prata med chefen / sĂ€ga att jag inte tĂ€nker betala för nĂ„t internet , . FörrĂ€n det Ă€r klart ! Hur svĂ„rt ska det vara ???

HH đŸ™‚

Maria
1

#13 SvĂ„rt det dĂ€r nĂ€r det Ă€r en förening och vi Ă€r ett av 76 hus och det enda just nu som inte har signal 😉 Föreningen betalar sĂ„ att sĂ€ga och vi betalar en avgift till föreningen som inkluderar fiber, el till parkering, sophĂ€mtning, snöskottning, vatten, vĂ€rme osv.

/Maria

Soligajag1
0

# 14 , Ok , förstĂ„r ! Hoppas verkligen att det kommer igĂ„ng snart ! đŸ˜ŠđŸ‘â€ïž

HH đŸ™‚