Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: egna-upplevelser-egna-önskningar
LĂ€st 274 ggr
Soligajag1
2

Godmorgon 18 Juli

Godmorgon ! 

Lördag idag đŸ™‚ Min klocka har tickat ivĂ€g , , 10:48 nu ,  Maria kanske sover eftersom jag inte ser nĂ„gon Godmorgon hĂ€lsing . 

Jag Ă€r i tvĂ€ttstugan , ska dit strax och hĂ€nga + lĂ€gga in en del i torktumlaren. 

Önskar er alla en  underbar Lördag ! 

Soligajag1   

( Ingen rolig bild men sĂ„ skönt att ha detta fixat! ) đŸ™‚đŸ‘

HH đŸ™‚

[Vandrar]
3

God Förmiddag !

HÄller med dig det Àr skönt nÀr man frostat av frysar, trÄkgöra men alla tiders nÀr det Àr gjort.

Molnigt vÀder, 18 grader sÄ nu Àr det perfekt.

Ha en fin dag đŸ™‚

LjungÄsen
1

God förmiddag. HÀr har varit genommulet hela morgonen, men det börjar sÄ sakteliga spricka upp nu. Arton grader, och marsvinen Àr ute.

aggeelin
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon framÄt lunch! Vi Àr pÄ vÀg mot Avesta. Ska Àta lunch dÀr och sen hÀlsa pÄ kusin som köpt stuga dÀr.

Aggeelin / medarbetare pÄ Livskvalitet

JMW
1

Gomiddag! HÀr hos mig Àr en underbar sommardag och 24 grader. Jag skulle ocksÄ behöva frosta ur frysarna. Lite besvÀrligt just nu för de Àr mer eller mindre fyllda.o

Soligajag1
0

#3  Mums  va gott det ser ut . đŸ™‚

Ha en trevlig dag . đŸ‘

HH đŸ™‚

Soligajag1
0

# 1   JA, kan sĂ€ga att det va en vĂ€n hĂ€rifrĂ„n , som gav mig tipset , gick och kollade min frys och sĂ„g all is. NU ska det fixas tĂ€nkte jag. 

19 + och det Ă€r kvalmigt ute nu . Liksom tungt i luften .  đŸ„” 

#4  WOW!! HĂ€rligt med sol â˜€ïž och  vĂ€rme.  FörstĂ„r att det Ă€r jobbigt nĂ€r frysen Ă€r full. DĂ„ fĂ„r du vĂ€nta och göra det senare. đŸ™‚

HH đŸ™‚

Lillyrod
1

Mitt i det hĂ€r mĂ„ste jag bara sĂ€ga att jag Ă€lskar min sjĂ€lvavfrostande frys. 

Sol och 24 grader i skuggan. Underbart vÀder.

MonicaLagerquist
1

God mitt pÄ dagen Har haft fullt upp med kattungebesök och grannbesök. Nu blir det gröt lunch innan vi Äker ner till svÀrmor.

Stolt Àgare till tre La permer

Soligajag1
0

# 7 Wow !! Det kan jag tro !! En sĂ„n skulle man ha ! 😊👍

HH đŸ™‚

aggeelin
1

#5 ja den Àr riktigt god!

Aggeelin / medarbetare pÄ Livskvalitet

Maria
1

Godmiddag. Min man var ute med lille barnbarnet och mĂ„lande med markkritor . DĂ„ kom vĂ„ra grannar med sin hund och hade plockat kantareller. Jag berĂ€ttade om att jag i hela mitt liv misslyckats med svampplockning. Efter en stund ringde grannen pĂ„ och jag fick tre pĂ„sar förvĂ€llda infrysta trattkantareller. SĂ„ gulligt ❀

/Maria

Soligajag1
0

# 11 Wow ! Vilka underbara grannar ! 😊👍 Förresten sĂ„ kan jag inte heller nĂ„got om svampar . 😊Vill gĂ€rna lĂ€ra mig , gĂ„ ut i skogen och plocka . LĂ€ste inte , 3 pĂ„sar !!! đŸ˜Šâ€ïžđŸ‘

HH đŸ™‚

JMW
1

#11 Fantastiskt!

Maria
1

#0 Vi Ă€r barnvakt och dĂ„ blir allt upp och ner😊

/Maria