Godmorgon fredag 17 juli
Godmorgon. Idag går jag och min man på semester 😊 Ha en fin dag.
/Maria
God morgon. Tio grader ute, men det finns en sol som tittar fram mellan molnen. Hoppas på en fin dag, så marsvinen kan gå ut. Det var flera dagar sedan de kunde det. #0 Några nyheter från Telenor? Eller får ni börja semestern utan bredband?
#1 Inom 48 timmar skulle de höra av sig så stämmer det ska de ringa idag.
/Maria
#2 Då får vi hoppas att de gör det.
God morgon
Fortfarande ingen feber så det var väl bara ett skrämskott. Däremot har jag fått en stor vagel i mitt vänstra öga det som jag ser bäst på.Ska kolla unt lite på nätet vad man gör åt vaglar.
Maria-Ha en skön semester. Hoppas att ni får igån internet snart.
Stolt ägare till tre La permer
Godmorgon 🙂
Solen skiner ☀️ Det blir en fin dag idag . Jag ska sitta i solen en stund,
Skönt ! 🙂🌺
#0 Ha en fin semester Maria , hälsa mannen. 🌺
HH 🙂
Det är så lyxigt att ha semester samtidigt. Så många år som det inte funkat men det har gått bra ändå🙂
/Maria
# 6 Vilken lycka för er ! Njut och mys ! Trevlig semester ! Sol med första dagen ! Härligt ! 😊🌹☀️
HH 🙂
#0 Trevlig semester!
Idag går maken på semester. Härlig dag för det. Solen skiner från blå himmel och det är redan 20 grader.
# 9 Så härligt ! Sitter en stund i solen ☀️ njuter , Det blir en solig dag idag ! Mysigt ! 😊☀️❤️
HH 🙂
#9 Underbart😊
/Maria
Jaha, så försvann några veckor.. men nu e jag tbx - glömde liksom bort.. har cyklat, promenderat, jobbat, och haft med mig mobilen på mina fotopromenader såklart. Idag blev det en lite blåsig vända runt Lysekil och stan är överfull av turister, lite trist i dessa tider, folk går i bredd på trottoarerna och har bara inte bråttom. Alls, Ser en ny trend där andra som vill undvika möten numera går ut i gatorna för att komma runt folk. Inte bra. Nåväl. Snart är sommaren förbi och lugnet lägger sig igen. ☀️
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
God Eftermiddag !
Strålande sol och varmt så nu har det hunnit torka upp men det blev en hel del gräsklumpar när jag klippte gräset så helt torrt har det inte hunnit bli men dom torkade snabbt.
Trevlig semester Maria.
Fredag igen, ha en fortsatt fin dag och en härlig helg 🙂