Godmorgon onsdag 15 juli
Godmorgon på er från ett Göteborg fortfarande i hällregn. Det är 14 grader och vädret är verkligen trist.
Ha en bra dag alla.
/Maria
God morgon. Tretton grader och ösregnar, men jag har sovit otroligt gott i natt, så det kommer bli en bra dag.
God morgon
Tog mig ut i skogen bakom huset igår och plockade lite blåbär. Det finns ju tyvärr inte så mycket skog kvar bakom huset efter avverkningen. Funderar på om jag ska gå till en annan skog idag och se om jag kan hitta mer bär.
Plocka bär är väldigt trist men med en bok i örat så får det väl gå.
Ha en skön onsdag.
Stolt ägare till tre La permer
Godmorgon . Regn och mer regn , trist , 16 grader , Ingen rolig dag . Bara att gilla och pyssla inne , baka, lyssna bok , kolla mailen , , 😊😁☔️🌹
HH 🙂
Regn regn regn regn regn regn här också. Ska nu sätta fart och fixa. Vi ska ha gäster ikväll och jag ska göra något som inte är en cheescake och inte en paj 🌞
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Det regnåde i alla fall inte när jag ånte hem från jobbet. Det är nåt vajsing med nätverket hemma så jag kan bara använda telefonen. Inte ens TV:n funkar😉
/Maria
God Eftermiddag !
Regn regn regn 🌊 uppehåll på gång säger vädergubbarna och det kan behövas så det torkar upp för allt blir rått och tvätten torkar inte som om det vore rötmånad. Har inte såna där fina doningar som dom flesta av er med torktumlare och torkskåp jag kör det gammaldags sättet och då tar det tid såna här tider med regn eller rötmånad.
Har ni också problem med bilder, jag ser inte en enda Avatar. Skulle kika i marsvinstråden och beundra alla sötnosar men inte en enda bild ser jag just nu genom hela tråden .
Nåja det löser sig det brukar ledningen se till men vad tomt och tyst det blev utan bilder på nåt vis, det blev riktigt dött utan bilder och avatarer.
Önskar er en fortsatt fin dag 🙂
#6 Så himla tråkigt att du inte kan se bilderna i marsvinstråden! Jag ser dem allihop.
#7 Jag ser inga bilder!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#7 Vad märkligt, hmm min dator mår bra och är ganska så ny men inte på något ställe kan jag se bilder på hela ifokus 🤔 mysko.
Har sett bilderna i tråden tidigare och dom är så himla goa och fina allihop 😍och nu tänkte jag skriva nån rad där men så var bilderna borta men jag hann se alla sötnosar i alla fall häromdagen och dom kommer tillbaka för det är nog nån bugg eller så kanske det kan vara så enkelt att i fokus ledning just nu gör något inför nya i fokus som ska komma 😎
#10 Något knepigt är det, helt klart. Jag kunde lägga upp en bild alldeles nyss, men nu går det inte alls. Tråkigt.
Mysko , ser inte heller några marsvins bilder , ska kolka på Laptopen, Är det nåt knas härinne eller ??
HH 🙂
#13 Det tror jag också på, vi har vart med förr och det brukar reda upp sig på i fokus 😎
#14 Här på laptopen ser jag bilderna , 🙂
så söta marsvin . 😍
Nu skiner solen ute , 18 + ☀️Så mysigt!! Ska njuta imorn av detta väder.
HH 🙂
Nu har vi fått tag i Telenor angående uppkopplingen hemma. De kunde inte hjälpa per telefon utan de skulle skicka en tekniker. Tur att man kan surfa på telefonen 😊
/Maria
#16 Hoppas att ni får hjälp nu.
Stolt ägare till tre La permer
Ja jag hoppas att de hör av sig imorgon. Har sett en gammal video ikväll😉
/Maria
Godkväll. Idag har vi firat mannen som dyker 39 år idag. Haft en helt underbar dag, frånsett lite missöden med efterrätten. Den varmaste dagen på länge
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering