Godmorgon lördag 20 juni
Godmorgon denna midsommardag.
Vi har 19 grader och det regnar inte.
Hoppas ni får en fin dag.
/Maria
God morgon. Här är fjorton grader och ganska mulet. Regnet ska komma vid lunch, om man ska tro prognosen. Tveksamt om marsvinen kommer ut alls idag.
God morgon!
Det är 16 grader här och känns friskt och skönt ute, jag har balkongdörren öppen. Solen skiner än så länge men de har lovat regn idag också. Jag hoppas trenden håller i sig så det inte blir något regn idag heller.
Min dotter ska gifta sig idag. Helst utomhus men plan B finns. Håll tummarna för solen alla!
#2 Såklart jag håller tummarna för fint väder så dottern kan gifta sig utomhus!
#2 Håller tummarna för solsken 🙂🌞
/Maria
Godmorgon , Åhh , , seg som attan efter igår , 😵 21 grader , solen skiner . Det blir en lugn Lördag , 😊
HH 🙂
Morrn! Vaknar till en grå dag. Det regnar och mullrar på avstånd. Sitter ute med kaffe för det är varmt, 19 grader.
God morgon
Kattungarna far runt i hela datarummet och jag väntar på att de ska somna så att jag kan städa av lite här inne. Sex kattungar stökar till rejält och att städa tillsammans med dem är lite knöligt.
Sol och 18 garder varmt.
Massor av disk i köket efter gårdagens midsommarfirande.En av sönerna har sin bil kvar här så han dyker väl upp när han kan köra bil igen.
Stolt ägare till tre La permer
#7 Hur mår lille katten som fick såret?
/Maria
#9 Åh så skönt. Så fin han är.
/Maria