Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 450 ggr
MonicaLagerquist
1

Lyssnar du ofta på radion?

Kom på att jag väldigt sällan lyssnar på radio.Vi har ingen radio inne utan bara en i reserv ifall att det skulle bli strömlöst och man behöver info vid olyckor och liknande.

Tidigare hade vi en köksradio men det tog vi bort i samband med vår köksrenovering.

Stolt ägare till tre La permer

Herveaux
0

Jag lyssnar alltid på radio när jag går till/från jobbet och brukar ha på radio medans jag mockar i stallen. 
Hemma är det däremot extremt sällan jag lyssnar på radio.

// Harley

flocken
0

Radion är på från tidig morgon till kväll. Jag som oftast är själv hemma har både radio och TV igång för sällskapet. Kör mix megapol på radion

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Lillyrod
0

Jag lyssnar på radio hela dagarna när jag jobbar. Hemma är det sällan.

Maria
1

Jag är periodare är det gäller radio🙂 Nu var det längesedan. Förr lyssnade jag alltid på P1 när jag gick till och från jobbet.

/Maria

Ljungåsen
0

Jag lyssnar väldigt sällan på radio. Däremot så lyssnar jag en del på olika radioprogram, men vid en tidpunkt som passar mig. Det är samma med teve. Jag tittar aldrig på tablå-teve, men en del på teveprogram.

DesK
0

Jag lyssnar på radio när jag är ensam i bilen, hemma blir det inte så ofta tyvärr. Jag brukar lyssna på de flesta sommarpratarna, så det ser jag fram emot även den här sommaren 🙂 Lyssnar en del på poddar och annat arkivmaterial på min iPad. Funderar på att skaffa en radio.

/Désirée

Annielle
0

Jag lyssnade väldigt mycket på radion tidigare, blev sedan periodare och nu är det mer sällan. Glömt av det mycket pga inte kunnat lyssna på ett längre tag när tekniken krånglade…

Var dig själv, det finns redan så många andra.

Totum
0

Radion slår jag på det första jag gör på morgonen och stänger av den när jag går till sängs.

Sindri
0

Radion klarar man sig inte utan! 😁 Vilket lyft när jag fick en köksradio, skulle inte stå ut att vara så mycket i köket annars. Det är för det mesta P2 eller P1 som är på, men ibland svänger jag till det med någon kanal med gamla godingar. Numer finns även en TV så Youtube och Spotify går igång ibland. Under jultid är det nästan bara det som gäller med egna (jul)spellistor.

Carmarino
0

Har radion på från morgon till kväll - eller radio och radio förresten. Lyssnar på P4 Plus genom Sveriges Radios app på telefonen.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

aggeelin
0

Lyssnar mycket på radio! Behöver ljud för att koncentrera mig och så finns det också mycket bra att lyssna på!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Tarotstollan
0

Aldrig! Blir hyperstressad av det tjatet. 🤦‍♂️
Fick nog på jobbet där vi fick tvångslyssna på P3 mellan ca 10 - 15 varenda dag tills jag slutade jobba.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Fridaaaa
0

Enbart i bilen - annars lyssnar jag inte.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

JMW
0

Här står radion på från morgon till kväll. Lyssnar väl inte så aktivt men det är ett sällskap. Lyssnar bara på P4. Enda kanalen jag står ut med. Reklamstationer gör mig irriterad och kanaler med konstig musik (P3) är ännu värre.

[Leifsdotra]
0

De dagar jag åker till jobbet så lyssnar jag oftast på radion i bilen. Så normalt sett 40 min/dag på vardagar, men nu  i coronatider jobbar jag mest hemifrån.

akvarium123
0

Jag har på radio i mobilen när jag ska någonstans på morgonen för att då kan jag lyssna på RixMorronZoo. Annars så brukar jag mest lyssna via Spotify när jag ska någonstans🙂