Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 318 ggr
Maria
2

Godmorgon måndag 25 maj

Godmorgon på er.

Vi har hela 10 grader ute och jag hoppas att det inte regnar idag.

Ha en bra måndag alla,

/Maria

Ljungåsen
1

God morgon. Nio plusgrader och mulet. Prognosen lovar sol senare idag, så jag hoppas den stämmer.

Soligajag1
0

Godmorgon 😀☀️ Solen skiner . Huvet vill inte va med . ☹️

HH 🙂

MonicaLagerquist
0

God morgon

Ny vecka som rallystartar med att jag ska försöka att få en veterinärtid till Plopp som ska besiktigas och lillkatten som behöver koll på såret.

Solen lyser och det ser ut att bli en vacker dag.

Kattutan men stolt Plåtis ägare

aggeelin
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon! Idag ska jag till jobbet på riktigt och träffa studenter i små grupper och hålla avstånd. Det ska bli roligt men jag har nu blivit lite ovan med att passa tiden på morgonen. Blomman på bordet har fått egen korg.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

MonicaLagerquist
0

Fick tid för Plopp redan idag.Så om en stund ska vi åka och besiktiga honom och sen flyttar han till Spånga.

Kattutan men stolt Plåtis ägare

Mooniq
1

Mårning. Lat morgon å strax dags att åka till jobbet. 

Haft en rolig o hektisk vecka, så datorn har inte varit så verksam. 

Har börjat med periodisk fasta och strikt lchf/keto - å jäklar att kroppen har ÄNTLIGEN börjat fatta att jag vill krympa 😃plötsligt händer det.  Så nu kör jag fasta från klockan 18 till kl 14 nästa dag. Började försiktigt och bara åt frukost senare o senare och plötsligt var det lika bra att skippa frukosten o satsa på lunchen. Ingen hunger, ingen huvudvärk, yrsel, känner mig inte ens matt. Går fint att cykla på tom magen.

Från kl 18 - till kl 14 nästa dag så dricker jag: vatten, vatten med äppelcidervinäger o riven ingefära och pressad citron, koffeinfritt kaffe eller örtte. 

Har tänkt testa detta under 5-6 veckor framåt och se vad som händer och hur meckit det är/ eller om det fungerar fint i vardagen. 

Glad😃☀️

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Maria
0

#6 Spännande 😊

/Maria