Prata med sig själv?
Brukar ni prata med er själv? Jag gör det hela tiden😁 Visst pratar jag med Lakritz också men ofta med mig själv när jag är ensam.
/Maria
Jag mest hela tiden haha ;)

Pratar högt för mig själv men inte med mig själv.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
När jag sitter ensam i bilen där ingen hör mig kan jag ibland "tänka högt".
Hela tiden. Men kallar det styrelsemöte 😄. Är bara jag i mitt företag.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
#5 😃
Pratar med mig själv! Man får så bra svar!
Ja, jag pratar med mig själv och med hundarna hela tiden 🙂
Oh ja, mycket. 😃Jag pratar med allt; spisen, krukväxter, tvättmaskinen, symaskien, krånglande apparater, alla saker som gömmer sig, dumma medtrafikanter……..
Det kan kännas lite pinsamt ibland om jag är ute och går ensam och möter någon, då brukar jag låtsas nynna på nån melodi .🙂
#8 😃
Nä, faktiskt aldrig. Bara om jag blir arg på något så kan jag svära högt.
Vilken rolig fråga, jag pratar för mig själv det tror jag många gör. Man kan se när man är ute att en del mumlar för sig själva så det är vanligt och ganska så roligt och mysigt på något vis för vi är inte ensam om att prata för oss själv eller med oss själva.
Kom på mig häromdagen i kön inne på Coop, vet inte om någon annan la märke till det men möjligt är en dam som log lite mot mig när jag talade om för mig själv att jag skulle ha haft gräddfil med mig hem också och en liten svordom for ur mig att den inte kom med 😊
Har slutat med det. Fick så konstiga svar 😂
Jag pratar mycket med mej själv och med saker och djur.
Jag kan t.om vara irriterad på mig själv och säga åt mig på skarpen att skärpa mig😉
/Maria
Absolut, det gör jag med- men attans, ibland går det in genom ena örat och ut genom det andra. Eller har jag ingen respekt med mig? 🤔
Självklart, vem skulle jag annars prata med?😃
Jo, jag pratar med djuren också.❤️
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
# 8 Nu skrattar jag som en tok 😃😂åt oss alla , Men oftast när jag handlar så pratar jag med någon personal , ibland när jag har Tagit av mig jackan så kommer det fram folk och frågar om jag kan hjälpa dem att hitta en vara , jag ler brett och säger att jag är en kund , med . Då skrattar vi båda två som tokar 😀🤣😂 Annars pratar jag för mig själv jämt, När mina söner bodde hos mig ,hörde min ena son mig en dag och frågade : Mamma , vem pratar du med ? Är det din låtsas vän ?? Ha ha . . 😀😃😁 säger jag , Ska du säga , jag har Hört när du pratar med kissarna ibland . . 😻😻
HH 🙂
Oja och ibland tänker jag högt som tex slarvig arbetskollega ja visst det tillhör ju inte dina arbetsuppgifter att diska din kaffekopp 😣 Så den jag mummlar för HÖR tanken det och fattar piken😜 Eller är det någon som vill ha kaffe? Jo jag men du har väl haft din rast redan svarar jag då 😂 (för h×n har suttit där i 40 minuter och vi har bara 30 min rast.)
I dagens läge är det väl ingen som reagerar på att folk går och pratar högt för sig själva, för de flesta pratar väl i någon dold apparat, eller?🤔😉
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Enbart om det är något extra viktigt jag behöver komma ihåg, och inte har tillgång till papper och penna.
Idag cykla jag och ser då någon som dumpat en massa saker som tex madrasser krukor ja allt tillhör ju HUSHÅLLSSKRÄP 😝 Jag säger (har på musik så säger någ rätt högt) ja visst fan tillhör en madrass hushållsskräp. Rystar på huvet och ser då på andra sidan ett par med hund som börjar asflabba 😉Jobbar i butik bor i mindre stad så dom känner man igen så får väl dra ett skämt nästa gång dom handlar om detta 😂