Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 442 ggr
Maria
2

Godmorgon onsdag 20 maj

Godmorgon på er.

Solen skiner och det är 6 grader ute så det blir väl lite varmare frampå kan jag tänka mig.

Ha en bra dag så här mitt i veckan.

/Maria

Ljungåsen
1

God morgon. Sex plusgrader och sol ute. Det får gärna bli bra väder, för jag har massor att göra i trädgården.

Soligajag1
0

Godmorgon 😀☕️ Kaffe nu , .

HH 🙂

MonicaLagerquist
1

God morgon

Sol men kyligt nu på morgonen. Det ska visst bli 15 grader varmt längre fram på dagen.

Den skadade ,lillekatten mår bra .Det ser ut att läka bra och på fredag ska vi förhoppningsvis kunna ta stygnen.

Stolt ägare till tre La permer

Ljungåsen
0

#3 Vad har hänt med lillekatten? Och hur mår Plopp?

MonicaLagerquist
1

#4 Lilllkatten skar sig på halsen i måndags.Ett stort sås som krävde fem stygn för att få ihop såret.Nu är färghalsbanden kastade och jag kommer aldrig mer använda såna.

Ljungåsen
1

#5 Å fy! Stackars, stackars lillekatten.

MonicaLagerquist
0

#6 Ja det var så otäckt

Ljungåsen
0

#7 Ja, det förstår jag verkligen att det var. Sår är aldrig trevligt, men det blir speciellt hemskt på en sån liten.

MonicaLagerquist
3

Plopp hälsar att han bara mår bra.

Soligajag1
0

#9 Så härligt att höra ! Grattis ! 😀🥰❤️

HH 🙂

Mooniq
1

Midda! Härligt väder, varit ute o cyklat och ska snart iväg till jobbet. Äntligen är vårkänslan tillbaka ☀️

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

flocken
0

Goddag. Härligt väder men blåser som vanligt här vid kusten. Idag var vi på återbesök hos veterinären med sigges tass. Han fick tummen upp och får nu börja gå ut o gå igen. Det är inte helt läkt så undvika lera, smuts, skitigt vatten osv. Får fortfarande smärtstillande, antibiotika o Inflammations dämpande i några dagar till.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Ljungåsen
1

#12 Skönt att det går bra för Sigge och hans tass.

aggeelin
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God eftermiddag! Riktigt iskallt är det. Mannen i huset har vädrat för mycket i uterummet så här är också iskallt. Nu är det dags att ta helg inför morgondagen. Jag är lite lat idag så jag ska snart åka och köpa något "asiatiskt". Jag har inte hunnit planera något idag annars gillar jag att laga mat - en hobby jag har.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet