Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 429 ggr
Maria
0

Godmorgon onsdag 13 maj

Godmorgon på er. Det är bara en grad ute och det ligger kvar hagel fortfarande på trädäcket eller så har det kommit nytt inatt.

Hoppas ni får en fin dag så här mitt i veckan.🙂

/Maria

Ljungåsen
1

God morgon. Tre minusgrader och strålande sol. Dagen ska ägnas åt att stapla ved, vi fick årsförbrukningen levererad i går och den ligger nu i en hög på infarten. Nyopererade Sonja mår alldeles utmärkt, och såret ser fint ut.

Tarotstollan
1

Solen skiner och det är nästan +1 på skuggsidan.☀️
Vi fick också lite hagel här i går kväll runt 20 tiden men det kom så fint så det såg nästan ut som det snöade. Efter mindre än 1 timma var det borta.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

MonicaLagerquist
1

God morgon

Snön vräker ner 😭🥶

Mannen har givit upp och satt på sig långbyxor men icke jag.Jag vidhåller att det är maj och då har man shorts.

Vi ska in till stan en sväng och köpa virke till en kattungehage.Den behövs ju inte ännu men rätt vad det är så behövs den och då är det ju bra om den är klar.

Ha en skön dag trots det pissiga vädret.

Kattutan men stolt Plåtis ägare

Maria
0

Nu sitter jag vid mitt skrivbord på Sahlgrenska och ser ut över en del av Botaniska trädgården. Solen skiner men jag vet hur kallt det var ute😃

/Maria

aggeelin
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon! Här ligger snön kvar. Jag sitter i uterummet för det är ju maj månad men sambon tycker att jag är knasig.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Snö på blommande äppleträd är inte vanligt.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Soligajag1
0

Godmorgon ! 3 grader och kallt 🥶 Det blir en film 🎞 🎥 och läs dag, äntligen kom Camilla Läckbergs bok , lyssnar på den! 😀🥰❤️👌🏽

HH 🙂

Åsa S
0

Lite tråkigt här grått och snöblandat regn idag. Mitt ryggskott är bättre men jag stannar hemma ett par dagar till jag har tungt fysiskt jobb. Tyvärr jobbar min man hemma och vi bor i en tvåa så jag får inte störa= ingen radio eller tv utan det ska vara tyst här hemma. Det ska dock bli bättre väder på eftermiddagen så jag siktar in mig på en promenad då

Ljungåsen
1

#8 Ryggskott är ett elände. Tipsar om den här träningsvideon, som jag har haft bra nytta av. https://youtu.be/5iVZlpVc6G8 Nu är jag trött. All ved är inne under tak. Skönt, eftersom det är regn i prognosen för i morgon.