Godmorgon onsdag 29 april
Godmorgon på er.
Håll tummarna att denna onsdag förmiddag snart är över,
Ha en bra dag alla.
/Maria
God morgon. Två plusgrader ute, regn i luften och det blir grönare ute för varje dag. #0 Hoppas din förmiddag går fort!
Mårning Håller tummarna Maria🌞 Grå himmel ute men det verkar i alla fall bli upoehållsväder idag. Snart dags för en promenad 🚶♀️
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
#3 Jag ska göra koloskopi. Skit kan man säga 😉
/Maria
#4 Ok , då förstår jag . Lycka till ! Kram 🥰
HH 🙂
Jag är mest oroad när de ska sätta nål. Sist så stack de 12 gånger, bland annat i foten, två olika sköterskor från narkosen fick tillkallas.
Sedan så är det så genant och utlämnande.
/Maria
# 6 Herregud ! Ska dem inte ha kompetent personal till det ! Det är ju du som får lida . 😀 Jag skulle nog säga till direkt om det va jag. Har du sådana dåliga blodådror som det är svårt att se , sticka i ?
HH 🙂
#7 De har den mest kompetenta personalen❤️ och de hade med sig en liten ultraljudsapparat vid ett tillfälle för att hitta kärlen.
Det är mina ådror som är alldeles hopplösa😉
/Maria
# 8 Ok , jag förstår ! Lycka till ! 😀
HH 🙂
God morgon
Lycka till idag Maria.
Ingen snö idag men två minusgrader. 
Inga direkta planer för dagen. Känner mig trött och sliten.
Mannen ska ner till byn och klippa håret.
Nu på morgonen har jag tagit mig i kragen och loggat in på 1177 och beställt ny medicin. Skönt att det går att göra men lite krångligt tycker jag.
Ha en skön onsdag.
Stolt ägare till tre La permer
Nu var denna dagen äntligen över.🙂
Fyra timmar tog det totalt men då fick jag vänta i en timme först.
Såklart kunde man inte sätta nål så det blev utan smärtlindring vilket var väldigt jobbigtt då jag hade så mycket sammanväxningar men nu är det gjort och resultatet var att man inget hittade som man sett på röntgen så det är jag jätteglad för.
/Maria
#11 Så skönt !! Hoppas du får vila och sova sen . Kram 🥰
HH 🙂
#11 Sköt att det är gjort nu och att man inte hittade något otrevligt.
Stolt ägare till tre La permer
#11 Så skönt att det är över och att resultatet var bra.