Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 390 ggr
Maria
1

Godmorgon måndag 27 april

Godmorgon på er.

Här regnar det och är bara 6 grad

Jag har tagit semester idag då jag ska fasta och ha annat kul för mig😉

Ha en bra måndag alla.

/Maria

Ljungåsen
1

God morgon. Fyra plusgrader och regnet hänger i luften. Tittade på prognosen och det ser ut som om det ska regna varenda dag under kommande veckan. Skitväder. Idag ska jag städa hos lilla flocken, klippa en himla massa klor och planera morgondagens utflykt till mataffären.

Mooniq
1

Mårning. Duggregn ute. Lite tvätt & städ på schemat. Ser fram mot 2 veckor ledigt. Otroligt att det snart är maj.. April har verkligen bara swishat förbi.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

MonicaLagerquist
1

God morgon

Tomt nu när hunden inte är kvar.

Har en del måsten att fixa idag.

Sen ska jag väl ut och promenera mina timmar.

Vi skulle ha varit till tandläkaren med svärmor men det är uppskjutet pga coronasmittan.

Ha en skön början på veckan.

Kattutan men stolt Plåtis ägare

aggeelin
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon! Här är det mulet och trist men det behöver regna och jag hoppas att det kommer regn. Jag har mycket att göra så det är väl bara att sätta igång fast det tar emot.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
1

Ja regnet är så välkommet för naturen här också.

/Maria

JMW
1

Det skulle ju behöva regna ganska mycket om det ska göra någon nytta nu när det är så torrt.

Totum
2

Såg nyss en av älgarna som blev märkta för något år sedan. Denne med gult band runt halsen och han kallas för Jokern.

Ljungåsen
1

#7 Varför har man märkt älgarna? Ingår de i någon studie av något slag?

Totum
1
Soligajag1
1

God eftermiddag! 😀😋 Regn ☔️ här med , det blir så hela veckan . Då får vi pyssla hemma istället, med städ och tvätt + annat , sy nya vår gardiner, Sen blir det enkel soppa .

HH 🙂

wildfire
1

God Eftermiddag !

Aprilväder här ömsom sol ömsom regn men det börjar grönska en del och det är så vackert varje år när naturen kommer till liv.

Ha en fortsatt fin dag på er 🙂

JMW
1

Ja, aprilväder minst sagt. Här är nu bara 7 grader. Kallt som tusan ute med duggregn.