Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 427 ggr
MonicaLagerquist
0

God morgon fredag 13 mars

God morgon Vi har tagit en lång promenad längs stånden,ätit frukost. Nu laddar vi gör en dag i skuggan nere vid stranden. Vattnet är väldigt varmt. Ha en skön dag

Kattutan men stolt Plåtis ägare

Fridaaaa
0

God morgon

Eller ja inte så god för oss. Sambon vaknade magsjuk - håll tummarna att vi slipper det jag och sonen! Så inställda kalas i helgen - lite tråkigt men vad ska man göra
Så får se vad denna helgen har att erbjuda :/

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Ljungåsen
0

God morgon. Två plusgrader ute och jag är fortsatt tvärförkyld och snyter mig hela tiden. #1 Hoppas du och sonen slipper magsjukan!

Fridaaaa
0

.#2 Hoppas på det jag har sån fobi, och sonen var magsjuk för 3 veckor sedan

Ljungåsen
0

#3 Du får hålla dig på avstånd och tvätta händerna hela tiden och hoppas på det bästa, helt enkelt.

Fridaaaa
0

#4 Han ligger i vardagsrummet, dock har vi bara en toa.
Men, ja vi ytdes osv,

Maria
0

#0 Så härligt med varmt vatten.

#2 Du får också krya på dig.

#5 Hoppas han kryar på sig snabbt och att du och lille slipper bli sjuka.

Här är jättetrist väder. Regn och 3 grader.

/Maria

Ljungåsen
0

Här sjunker temperaturen och det har börjat snöa. Sådana där stora flingor. Väldigt snyggt, men känns malplacerat ändå. Det är mars nu faktiskt.

Tarotstollan
0

Här snöar det vantar som vi säger. På bara några minuter har det blivit vitt precis överallt. Vackert men jag hoppas att det töar bort idag.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

flocken
0

Just nu snöar det. Men har även haglat, regnat o varit strålande sol idag. Precis gjort tomatsås till pizzan ikväll. Då jag fick min diabetes diagnos igår vill jag helst göra maten från grunden i den mån jag kan. Så mkt onödigt socker i allt. Äldsta sonen ska på disco vid 18. Bara för 6orna. Dax att ta itu med huset. Jobbar till 17,30.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering