Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 592 ggr
Maria
1

Godmorgon onsdag 8 januari

Godmorgon på er.

( Jag har redigerat inlägget. Skrev att januari strax var slut för jag skrev som vanligt alldeles fel datum.)😇

Hoppas ni får en fin dag.

/Maria

Ljungåsen
1

God morgon. Jisses, det är sju plusgrader ute. Sju. Det är inte klokt. Har precis serverat marsvinen frukost, och det är lika roligt varje gång. När jag närmar mig deras respektive lådor och säger godmorgon så kommer de springande mot mig allihopa. Som små hundar.

Mooniq
1

Mårning. klockan är sju och jag har 8 plus ute. Det är en konstig vinter - eller en väääldigt lång höst i år.. 

Idag väntar jag hem paket från Ikea - det ska bli roligt att skruva ihop min köksö och mina bänkar. Min ena bror e ledig idag och han kanske kommer förbi för en kopp kaffe och glada tillrop 😃

Jag har en ledig dag - sen biter jag tag i jobbhelgen.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

aggeelin
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon! Det skvätter regn därute och det hade jag inte tänkt mig. Igår skulle jag handla efter jobbet och hade för mycket saker - så lämnade jag mina regnbyxor på jobbet. Suck. Njuter av röda tända ljus till frukosten och snart är det dags att dra iväg till jobbet.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[Tante Aubergine]
1

God morgon. Här är det blåsigt värre, och ska strax ut i vintermörkret för att åka till jobbet.

MonicaLagerquist
2

God morgon

Sju plusgrader ute och det är så mörkt. Igår blev det knappt ljust på hela dagen. Längtar efter sol.

Kokar ärtsoppa för glatta livet. Det är så skönt att koka mycket på en gång och sen frysa ner. Då slipper jag laga mat många torsdagar framöver.

Kattutan men stolt Plåtis ägare

Fridaaaa
1

Morgon!

problem att kommentera - uppdaterade sidan säkert 10 ggr innan det gick. Hoppas att de löser det snart

Trött är jag idag - och så tråkigt väder som gör att man blir trött

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Soligajag1
0

# 6 Konstigt? Vad har du för internet , Wi-Fi ? Samtidigt vet jag att just iFokus är segt . Tex , om jag lyssnar på en bok på Storytel så kan jag inte gå in på iFokus . . Emellanåt.

HH 🙂

Soligajag1
0

Godmorgon 😀 Onsdag och mulet ute , kursen / Stöd och Matchning kl 14-16 idag , Önskar er alla en toppen dag ! 😀🌹

HH 🙂

Ljungåsen
2

#7 Det finns en tråd på support om problemet. https://support.ifokus.se/discussions/5df39c64ce12c42257000b99-kan-inte-svara-pa-tradar?discussions-1 Väldigt irriterande.

Mooniq
4
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jodå, starka grabbar lastade in mina ikealådor före kl 10 idag, sen började jag skruva och brorsan dök upp och hjälpte mig. Nu har jag en hallmöbel och ett litet sideboard kvar att skruva - men det får vänta tills i morgon - har ont i händerna. Supernöjd med min köksö - jag ska köpa till 2 barstolar som ska vara på ena sidan men det kommer lite senare. ☀️

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Maria
1

#10 Så snyggt🙂

/Maria

MonicaLagerquist
2

#10 Snyggt

Själv är jag nöjd med att jag fick de fyra sista platserna på flyget ner till Bryssel.

Kattutan men stolt Plåtis ägare

Fridaaaa
1

#7 Det är allmänt problem hos många på ifokus

Maria
1

Jag kunde skriva efter att ha tryckt på F5.

/Maria

Soligajag1
1

# 10 Riktigt snyggt ! Jysst med hjälp ! 😀

HH 🙂

Fridaaaa
1

#14 Ja fungerar för mig efter mååånga tryckningar xD