Godmorgon fredag 3 december
Godmorgon på er från ett blåsigt Göteborg. Det är 6 grader ute.
Detta är min första arbetsdag efter julledigheten och jag är lite nervös men det blir en kort dag.
Ha en bra fredag alla.
(Detta är tredje gången jag försöker skriva inlägget så jag är nog inte riktigt vaken)
/Maria
Godmorgon. Igår var det läkarbesök. Först vc med olika prover. Sen vidare för lungröntgen. Antibiotika behandling är insatt för lunginflammation. Men kan även vara mykoplasma. Då behövs starkare behandling. Ibland är det bra att ta med någon som kan tala för en. Gått ner nästan 4 kg. Inatt har sigge sovit i min säng. Trångt men tryggt
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
God morgon. Fem plusgrader ute och det blåser väldigt. Tänker inte göra många knop idag. #1 Lunginflammation är inte det minsta roligt, det vet jag av egen erfarenhet. Mykoplasma låter inte så kul det heller. Hoppas att de kommer underfund med vad som är problemet så att du kan få rätt behandling! #0 Det är tredje januari idag, inte tredje december. Trådrubriken behöver ändras.
#2 vi väntar på svar på proverna och röntgen. Men inte konstigt jag känt mig risig. O känner mig.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
#0 lycka till första arbetsdagen!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon
Av någon anledning är min syn sämre än sämst just nu.
Nåväl det är väl bara att vänja sig
#1 Krya på dig
Stolt ägare till tre La permer
Godmorgon ! 🙂
Idag börjar min nya kurs . Det ska bli spännande .
Ha en fin dag alla. 🙂
# 0 Hoppas det går bra att jobba.
#1 Krya på dig! 🙂
HH 🙂