Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 843 ggr
aggeelin
2

Godmorgon torsdag 2 jan

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
2

Ja här lyser ljusen upp bordet vid frukost. Det är mysigt att tända ljus och rött ger bra energi tycker jag. Dags för att sticka emellan med en rejäl arbetsdag. Önskar er alla en fin torsdag!

Maria
2

Godmorgon. Jag har knappt vaknat till ännu.

/Maria

aggeelin
2

Godmorgon! Jag måste vakna. Praktiska examinationer idag. Tror inte att studenterna är helt glada - det är svårt att få in allt i schemat med så många helgdagar.

Maria
2

#3 Oj då. Då önskar jag både dig och eleverna lycka till.

/Maria

aggeelin
2

#4 det brukar vara en bra och lärorik dag. Två grupper och lång dag till drygt 17.30.

Soligajag1
1

Godmorgon, vaknar upp av kaffet ☕️ , härligt !! Tar en promenad sen , till pappa. Önskar er alla en fin början på Torsdagen. 😀

HH 🙂

Maria
2

I morgon börjar jag jobba igen efter några veckors sjukskrivning. Jag ska börja halva min halvtid så det blir en mjukstart.

/Maria

Soligajag1
1

#7 Härligt ! Lycka till ! 😀 Jag ska börja på ’stöd o matchning ’ imorn Fredag 3/1 - kl 13.00 - Info först .

HH 🙂

Maria
1

#8 Lycka till du också.

/Maria

Ljungåsen
2

God morgon. Vi har tre plusgrader ute. Jag ska strax sätta igång och veckostäda hos mina marsvinspojkar. Det kommer de att gilla.

MonicaLagerquist
2

God morgon

Idag åker Plopps dejt hem.Nu håller vi tummarna för att det blir kattungar i Västerås om nio veckor.Idag ska mitt försäkringsbolag ringa och prata försäkringar.Vi får se vad han kan erbjuda.

Ha en skön torsdag. Vi har sex plusgrader ute idag.

Kattutan men stolt Plåtis ägare

JMW
2

Det har hunnit bli förmiddag. Morgonsysslorna fixade. Tända i spisen, hämta ved och klara av lite mejlkonversationer. 

Jag kan konstatera att dagen, sedan 22 december, blivit 10 minuter längre. Nästan så det märks nu på eftermiddagen. Just nu kan jag faktiskt ana solen men det är förfärligt blåsigt och nästan 4 grader.

www.prognosen.nu

Maria
2

Min man har testat en ny smakvariant idag😃

Jag gör ju långkål och hade frusit in skinkspad i ett tomt mjölkpaket.

Han kokade sitt julklappskaffe smaksatt med choklad och hällde i mjölk (trodde han) men upptäckte att det var skinkspad. Jag tror inte han hann att dricka😃

/Maria

Ljungåsen
1

#13 Det var nog tur att han inte hann smaka på det. Fy, vad äckligt!

JMW
1

#13 🤢

MonicaLagerquist
0

#13 Hoppsan så det kan gå.

Jag har smörat mina mackor med smörkräm en gång det var inte gott. Samt haft salt istället för socker på filen.

Mooniq
0

Gokväll. Jobbat mig igenom nyår och idag var det dags för en dust till med Telia. Den 20 dec försvann mitt internet och grannen blev då inkopplad på internet och en kvalificerad gissning är att de har kopplat ur mig ur switch-stationen några km härifrån, vilket jag försökt förklara för Telia support sen den 20 december utan att de begriper. 

Vi är 6 st hushåll på denna adressen och 4 av oss har haft problem med inkopplingen då det varit felkopplat i switch-stationen och varje gång så har en tekniker åkt dit för att koppla rätt.. Denna gången verkar det vara stört omöjligt att få Telia att få en tekniker till rätt ställe. I måndags dök det upp en tekniker hos mig med order - hjälpa kund koppla in internet i bostaden - då höll jag på att få hjärnblödning av ilska.. Och den teknikern hade inte tillträde till switch-stationen - så idag har jag återigen försökt få en handläggare på supporten att fatta. 

suck ja.. i morgon är en annan dag.. 😴

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

MonicaLagerquist
0

#17 Vilken röra.Hoppas att du får rätt hjälp nu.