Godmorgon onsdag 1 januari
Godmorgon på er denna första januari 2020. Så konstigt att vi redan kommit till 20-talet. Så fort tiden går.
Hoppas ni får en fin dag.
/Maria
God morgon.
Verkligen. Tycker inte att det var länge sedan vi lämnade det förra seklet (och årtusendet) bakom oss.
God morgon och god fortsättning. Tre plusgrader ute. Det var minusgrader igår kväll, men måste ha blivit varmare under natten. Hörde något enstaka smällande igår kväll på mycket långt avstånd, annars har natten varit tyst.
Här small ordentligt runt tolslaget i cirka 20 minuter men sedan var det lugnt. Våra katter är tack och lov inte så rädda. Inte ens Lakritz som vanligtvis är rädd för det mesta.
/Maria
#3 Det är definitivt skillnad om man bor i stan. Jag sov gott vid tolvslaget och hörde absolut ingenting. På sikt hoppas jag på ett totalförbud mot fyrverkerier, så att det kan vara tyst överallt.
Det var inte mycket fyrverkerier här. Väldigt stor skillnad mot bara för några år sedan.
I stort sett inga fyrverkerier alls innan 12-slaget. Det är väldigt ovanligt. 00.15 var det helt tyst runt här.
Själv så somnade jag strax efter "Grevinnan och betjänten" och vaknade inte förrän vid 01-tiden så jag slapp 12-slagets fyrverkerier (brukar vara full fart i trakten) som tur var. 😂
Några enstaka sköts förstås runt 17:30-19:15, men i huset var det bara katten som intressant följde med där hon satt på fönsterbrädan. (Av någon anledning så har hon aldrig verkat vara stressad/orolig runt nyår)

God morgon
Vi hade en trevlig kväll igår .
Det var inte alls mycket smällande igår.Inget av våra djur är rädda för smällare som väl är.
God fortsättning på det nya året.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
Hej och Godmorgon! Hade en toppen kväll igår , med go mat och umgänge med kompisar . Inte alls mycket smällare , toppen ! Kissarna va lugna . Mår bra idag ! 😀 Ha en fin Nyårsdag 😀
HH 🙂
Godkväll. Fortfarande sjuk o blir inte bättre. Imorgon ska mannen ringa läkaren igen o kräva en lungröntgen. Får nog inte räkna med att kunna börja jobba på tisdag. Har aldrig stängt innan pga sjukdom. Mannen o hans bror grillar.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
#9 Vilken otroligt vacker himmel! Bilden med vägen är helt fantastisk. Trist att du fortfarande är sjuk.
#10 tack. Solnedgången var så otroligt fin idag. Har sovit hela em. Försöka vila så mkt jag kan
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
God kväll! Första dagen på året är en vilodag! Vilar med katten Charlie i knät framför Tv:n.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet