Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 472 ggr
Maria
2

Godmorgon fredag 5 juli

Godmorgon på er från ett soligt Göteborg men just nu bara 9 grader.

Idag är det min förta tax födelsedag. Han föddes 5 juli 1974. Jag vet inte varför just hans födelsedag har fastnat så. Kanske var det för att min första kärlek också fyllde år på denna dag😃

/Maria

Soligajag1
0

Godmorgon Fredag , 11 grader här , solen skiner och det blåser , här i Västerås är det summermeet ( powermeet hette det förut ) en massa bilar är här som många vill titta på.  Jag är inte nå intresserad , men ska åḱa till stan o äta lunch med en kompis , så några bilar ser vi säkert . 🙂

Det ska bli trevligt . Vi har känt varann länge , gått i samma klass sen småskolan och även bott på samma område som heter Hökåsen , där kände alla varann . 🙂 Så kul va det ! Vi försöker ses då o då och prata om gamla minnen. 😉

HH 🙂

flocken
0

Idag är det sista dagen sen 4 v semester. Börjar min semester med att åka till djurkliniken på måndag. Dexter är dålig, något problem med ryggen. Får inte med sig bakbenen efter vila. Stel o vinglig. Känner någon knöl på ryggraden. Så nu är det vila. Upp tidigt på måndag för att först ta båten till fastlandet o sen vidare till Kalmar. Idag städa o packa.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

MonicaLagerquist
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon
Fick champagne och jordgubbar på sängkanten i morse.Vi firar 34 årig bröllopsdag.
Så nu kan jag bocka av   champagnefrukost på min "att uppleva"lista.

En liten blyg sol tittar fram men jag tror att det kommer mer regn idag.

Stolt ägare till tre La permer

Fridaaaa
1

God förmiddag!

Är hos sonens pappa, tyvärr så fick han inte ut semesterdag idag, så han är på jobbet. Lite tråkigt, svårt att passa in, när jag jobbar ibland helger, och han jobbar bara vardagar. Aja. Se vad jag och sonen ska hitta på tills han kommer hem :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

aggeelin
1

Godmorgon! Idag är det en fixa-dag. Vi har gäster ikväll och jag ska snygga till och göra maten. Det är sonens nya svärföräldrar som kommer (sonen har ny flickvän och numera sambo sen knappt två år). Jag har planerat gazpacho till förrätt, hemgjord potatissallad och grillade kycklingben till huvudrätt och en bärpaj till efterrätt. Bärpaj med macsarpone, lime och mycket bär utanpå. Min potatissallad innehåller senap i dressingen och nu hörde jag att "pappan" inte tycker om senap. Suck … Bilden på pajen från ett annat tillfälle.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Soligajag1
0

#4  Vilken underbar bild på er ! Lyser värme och kärlek om er!!! ❤️

Hoppas ni hade en toppenfin dag med det ni hittade på! 🌺

HH 🙂