Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 468 ggr
Maria
1

Godmorgon måndag 10 juni

Godmorgon på er. Vi har soligt här i Göteborg idag och det är 15 grader.

Jag har en telefontid med läkare idag men när vet jag inte så jag får vara beredd hela dagen.

/Maria

Mooniq
1

Mårning. sippar kaffe och ska snart iväg till jobbet. 

Igår fick slowcookern jobba och i morse slevade jag upp köttfärssås i byttor o ställde i frysen. Sen är det bara att tillsätta lite creme fraiche när jag vämer. Smidigt. 

Igår blåste det som attan och jag kurade i soffan hela dagen med film. Idag lyser solen och det brisar lite, blir en fin dag. I em ska jag justera - återigen - gränskabeln för gräsroboten och sen ska vi se om vi inte är sams om var och inte var klippsmurf får vara 😃. Vid ett  lite för brant parti kanade han ner till landsvägen, så det blev några rescue missions ☀️

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

MonicaLagerquist
1

God morgon

Inga direkta planer för dagen. Det regnade lite igår så jag ska väl vattna upp det vattnet. Vi har bevattningsförbud så det gäller att ta tillvara det vatten som kommer uppifrån .Vill gärna ha tunnorna tomma om det skulle komma mer regn.

Stolt ägare till tre La permer

aggeelin
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon! Växlande väder - det känns som om regnet lurar bakom molnet. Nu är det te veckor kvar till semestern, dags för nedräkning. Hoppas du inte fått vänta allt för länge på samtalet Maria!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Fransu
1

God middag!

Jag har varit och jobbat.

Nu väntar jag på om en vän eventuellt ska titta förbi på en fika innan sitt jobb eller inte. Hoppas jag får besked snart, så jag vet om jag ska ge mig ut på en promenad snart eller senare.

Önskar er alla en bra start på veckan!

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Soligajag1
0

Go eftermiddag 🙂 

Trodde faktiskt att jag hade skrivit här i morse , , måste "fallit ur" eller bortglömt 🤪 Setat här så gott som hela dagen , , skrivit i olika grupper , poesi + annat skoj! Kollat lite film / serier ,  kollat mail , städat ( fick ett ryck med "snabeldraken" 😂 till och med så kissen stack 😃 dammsög hans "place" , det samlas så mycket katthår där. 

Nu blir det snart kaffe 🙂 paus . 

Ha en fortsatt skön Måndag 🙂🌺

HH 🙂

MonicaLagerquist
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tog mig i kragen och sydde klart bädden som Plopp ska ha i utställningsburen på lördag.

Maria
0

#6 Så snyggt🙂

/Maria

MonicaLagerquist
0

#7 Tack.