Gifta i 35 år
I dag har vi bröllopsdag och det vara rena slumpen att jag kom ihåg det. Vi pratade om det igår och så var jag tvungen att titta i min ring för jag var osäker på datumet och min man också😃 men det är idag.
Jag kommer däremot mer ihåg datumet vi träffades. Det betyder också mer för mig men jag/vi brukar glömma det också😉
Vi har i alla fall varit tillsammans i 38 år. Det är viktigast❤️
/Maria
Vad mysigt! 🙂 Vi har tyvärr ingen specifik dag då vi blev tillsammans och har således aldrig firat en årsdag. Nu förlovade vi oss i våras och hade väl tänkt att fira det nästa år men nu blev det så att vi kommer ha en liten nyfödd då, så det blir nog inte så mycket firande på det sättet mer än kanske någon god mat.
Ska ni göra nått speciellt ikväll då?
/Surpan
Haha nej det blir en kväll som alla andra😉
/Maria
Vi äter alltid något extra gott på vår bröllopsdag, har firat vår 22:a bröllopsdag i juni och eftersom jag råkade komma ihåg det i år firade vi faktiskt också vår 23:åriga förlovningsdag förra lördagen. Fast det var mer på skoj, vi brukar inte fira det.
Jag räknar den dagen han för första gången bjöd mig på lunch som den dagen vi blev tillsammans. Jag har jättelätt för att komma ihåg datum av någon anledning så jag minns vilket datum det var också fast det är 23 år sedan🙂 Innan den lunchen var vi bara bekanta genom gemensamma vänner, efter den dagen har vi aldrig frivilligt varit ifrån varandra ❤️
Vi har hållit ihop sedan första kvällen vi träffades.26 september 1980. Då var jag 18 år och han 24.
/Maria
Grattis till Korallbröllopet! 🌺
"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."
Grattis! Vad fint att du minns datumet ni träffades, det gör inte jag med min man och då är det ändå mindre än tio år sedan😂
Men vi firar dock alltid bröllopsdag samt "när vi blev ihop"-datumet. Tycker att man bör fira härliga saker när tillfälle ges!
/Christina
Grattis Maria till dig och din man!🙂Vilken prestation att lyckas hålla ihop sin relation i så många år!
”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Grattis.🎈🍸❤️
Min man och jag har "bara " varit gifta i 33 år men vi träffades nyårsaften 1978 och har bott ihop sen dess.
Stolt ägare till tre La permer
Grattis 🎉 Vi har gjort det lätt för oss 1 aug -05 förlovade vi oss. 1 aug -15 bröllop. Blev tillsammans 28 nov- 04
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Stort grattis! 🥳
Jag är varken gift eller förlovad, men firar 1 år med min partner i januari nästa år. Samma månad flyttar vi förhoppningsvis också in i vår första gemensamma lägenhet, då blir det dessutom flytt till ett nytt land för min del. 😊
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck