Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 486 ggr
Maria
0

Planer i helgen?

Som frågan lyder har ni några särskilda planer denna sista septemberhelg?🙂

/Maria

MonicaLagerquist
1

Planen var att åka och fira min kusin som fyller 60.Hon har bjudit in en massa folk och vi skulle äta god mat. Men eftersom att jag har haft feber ett par dagar så blir vi hemma.😭

Stolt ägare till tre La permer

JMW
1

Inga speciella planer. Tanken är att städa undan ute. Trädgårdsmöblerna ska bäras undan för den här gången. Sen ska jag försöka avsluta ett jobb så jag kan skicka det på måndag.

worst
1

Inga grandiosa planer alls… Tvättstuga idag, filmstudio i morgon!

aggeelin
0

Vi var på teater igår . En rolig och tänkvärd föreställning. Idag ska jag "lördagsträna" och äta en sallad med min man på stan. Ikväll är vi bjudna hem till sonen och hans särbo på mat. Vi får för första gången träffa särbons "päron". Måste tvätta en massa tvätt. Kanske rensa lite i planteringen.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Soligajag1
0

Inga speciella planer , ja , ev.besök hos en kompis ikväll. Annars slöar jag med korsord och en bok. Skönt! ( kan säga att jag nästan gått in i väggen ) måste lära mig att ta det lugnt , .. 😀🤪

HH 🙂

flocken
0

Jobbar samt fira yngsta sonen som fyller 6 år imorgon Så blir rätt lugnt

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Tarotstollan
1

Latat mig idag för att orka med det stora födelsedagskalaset i morgon!😉

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Carmarino
0

Grattis Tarotstollan. 🎁🎂

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Carmarino
0

Ska gå en runda på Mikaeli marknad i Fredriksdalsparken.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Tarotstollan
0

#8. Tack Carmarino!🙂

Hittade du något kul på marknaden?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Carmarino
1

Ja, det fanns en del intressant där. Har lagt in ett foto i tråden om Fredriksdalsparken på Mina foton. https://minafoton.ifokus.se/discussions/5adb0e12ce12c4421600b8e9-fredriksdal-museer-och-tradgardar#152