Godmorgon söndag 2 september
Godmorgon på er från ett klart snart soligt Göteborg med 10 grader. Det känns att det är höst🙂
Hoppas att ni har sovit gott och får en skön söndag.
/Maria
God morgon
Mulet och lite kyligt idag. Det har utlovats sol längre fram på dagen.
Idag ska kattungarna två veckors fotas och hemsidan ska uppdateras med bilder och namnen på kattungarna.
Stolt ägare till tre La permer
Mårning. Däckade som en fälld fura igår och vaknade nyss, lite groggy - har sovit riktigt bra och djupt. Nu lite kaffe och surfsurr och sen en promenad. Verkar bli en fin dag med lagomväder och solsken. Blommor och gräsmatta är blöta av dagg, roligt att gå en sväng med mobilen, jag älskar vattendroppar på växter - det blir så fin effekt.
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
Morgon!
Sovit sådär inatt. Vet inte vad det har varit.
Trött, var på minigolf igår med sambon, firade 11 år tillsammans, sedna åt god middag på kvällen :) Filmen uteblev då vi somnare haha! Zam somnade fort igårkväll med så.
Idag ska jag och Zam på middag hos min farmor, sambon ska till sin bror och pappa.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

God morgon!
Här är i denna stund 17 grader och en envis sol rakt i ögonen!
Dagens arbetsuppgift är att putsa det besvärligaste fönstret jag har, sen blir det till att stryka också, gardiner och annat när jag ändå håller på…
God eftermiddag!
Vilket fantastiskt väder vi har idag. 22 grader och strålande sol. Trots att det är ganska varmt så är luften frisk och skön att andas. Ganska härligt med höst ändå.
#2 Vilken vacker bild! Det blir verkligen en fin effekt med vattendroppar på växter och blommor.
"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."