Godmorgon onsdag 29 augusti
Godmorgon från Göteborg.
15 grader har vi just nu. Jag har inte kollat om det är klart ute eller inte för det är lite mörkt fortfarande.
Hoppas ni får en bra onsdag.
/Maria
God morgon
Vet inte vad ni har för tideräkning i Göteborg men här i Örsundsbro har vi onsdag idag.
En mulen och regnig onsdag
Vi ska ner och hänga tavlor hos svärmor idag.
Stolt ägare till tre La permer
Meeen…. såklart det är onsdag😃 Jag ska ändra.
/Maria
#2 😃
Godmorgon! Jag sitter även idag i uterummet och hoppas kunna fortsätta med det än ett tag. Jag får lite extra dagsljus som jag inte kan få annars. Jag har många tomater på gång och hoppas att de mognar - annars går det bra att plocka av dem och lägga dem för att mogna. I natt någon gång har katten Maxen bajsat inne. Hårda kottar på en matta hittade jag. Lätt att ta bort men tråkigt när det händer, vilket vanligtvis är sällan men nu flera gånger på två veckor. Dags att beställa tid hos vet för att fundera över vad det är för fel.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#4 Oj hoppas det inte är något allvarligt med lille katten.
Vackra tomater.
/Maria

God morgon!
Här är det 19 grader och mulet idag.
Dagens plan är att lämna in saker på en loppis, sedan KANSKE torka lite golv…
Massor av tavlor uppsatta hos svärmor.Men sen tog spiken sluttanten har helt enkelt för många tavlor.😃
Jag känner mig nöjs som nu på rasten har köpt en höstjacka från Gudrun Sjödén. Det finns en sajt på Facebook där man kan handla begagnat och jag har köpt där flera gånger.
/Maria
God kväll!
#4 Här finns tips om vad man kan göra när katterna missar lådan:
http://kattstatus.se/sida19.html
#8 Så roligt att du hittat en jacka som du är nöjd med! Inte alltid så lätt. Du får visa den på bild sen :)
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#10 Jag ska försöka komma ihåg det.😉
Den är i grå manchester med brodyr på kragen.
/Maria