Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 564 ggr
Maria
2

Godmorgon måndag 13 augusti

Godmorgon på er från ett klart Göteborg med bara 9 grader😮 Hur ska detta gå? Det känns ju riktigt konstigt efter all denna värmen.

Hoppas ni alla får en fin måndag.

/Maria

Tarotstollan
0

Här har vi 8 grader och det är tjock dimma.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

JMW
0

Morrn!

Här är det 6 grader och kändes riktigt kallt när jag var ute med hunden. Brr..

MonicaLagerquist
1

God morgon

Svalt men soligt. Det blir nog en fin dag.

Vi måste in till stan en sväng och fixa lite svärmorsärenden och handla mat.

Kattutan men stolt Plåtis ägare

aggeelin
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon! Just nu 13 grader ute. Det är troligen normalt för årstiden. Frukost i uterummet idag - tror att frukost i trädgården blir till nästa sommar.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
2

I går kväll när jag cyklade från träningen var det vantväder. Jag fryser så lätt om händerna.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
1

Oj då. Vantar redan…

/Maria

worst
1

God morgon!

Bara 17 grader ute och jag njuter av det svalare vädret! 
Idag ska jag gå till en loppis och leta efter ett snyggt soffbord, annars inga större planer.

[[eskils_]]
0

14 grader ute och "bara" 25 grader inne - skönt!

Fransu
1

God middag!

I morse när jag körde till jobbet var det 6 grader här hemma. När jag kört en bit in i skogarna så var där endast 4 (!) grader. Helt otroligt. Förra veckan jag körde till jobbet var det över 15 grader varje morgon om jag inte minns fel. Att det kan skilja så mycket på så kort tid.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Soligajag1
1

Go ’ eftermiddag ! Här är det riktigt skönt o varmt , 22 grader , det blåser knappt alls. Är ledig idag , njuter av sol o värme. Tog en lång promenad i morse , stannade vid Biblioteket , tog en fika i solen ! Toppen! Hittade 2 deckare , sitter i solen och njuter med bok + kaffe! ☕️ Så skönt!! 😀☀️🌺

HH 🙂