Godmorgon söndag 8 juli
Godmorgon på er från ett soligt Göteborg.
Idag kommer sonen och hans lilla familj på sopplunch. Det ska bli trevligt.🙂
Hoppas ni får en fin dag.
/Maria

God morgon
Vi får också matbesök av barnen idag. Yngste sonen med flickvän kommer ikväll.
Men först ska jag sy lite. Hittade ett tyg i syrummet igår som jag tänkte förvandla till fyra dukar till uterummet.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
God morgon!
Inga särskilda planer idag. Får se vad vi hittar på.
Ha en skön söndag allihop!
"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."
Morrn! Strålande sol från blå himmel. Blir en fin dag. Maken försvinner för hela veckan till Semesterracet. Jag blir ensam hela veckan, nästan. Dottern kommer på måndag så vi ska ha en mysig vecka. Mor och dotter.
Mårning. Promenaden avklarad och idag var vågen snäll och visade ytterligare 1 kg mindre =). Sakta men säkert. Låste dörren 05.15 -bara 11 grader ute - jätteskönt att gå när det är svalt, tycker jag. Vattnat blommorna och pysslat hemma. Startat tvätt o diskmaskin. Solen skiner - som vanligt. 🙂
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
Var på marknad och nostalgidag i går i Nora (åt karamell men åkte inte karusell även om de hade ett litet tivoli + den kända marknaden i Nora i visan är den i slutet på Augusti). Blir en lugn dag idag med besök i köpings kyrka på högmässan och sedan bara lite lättare trädgårdsarbete och nån promenad ser ut att bli en fin dag.

God morgon!
En trött morgon. I eftermiddag går jag över och börjar passa katter och hus i en villa i stan. Ingen eremittillvaro denna veckan! 😉
#7 Så fint du har.
Jag ska försöka ta lite bilder här hemma också. Jag är dålig på det.
/Maria

#9 Så fina🙂
Nu har sonen och hans lilla familj varit här en sväng. Den lille börjar säkerligen snart gå. Han släpper taget några sekunder när han står upp. Han är så himla go och lättsam. Han har sovit middag här en stund också.
Nästa helg ska han vara hos oss hela helgen❤️
/Maria