Har du cykel?
Har du en cykel?
Stolt ägare till tre La permer
Inte numera . Jag kan inte cykla längre.
/Maria
Nepp. Aldrig gillat att cykla. Jag går hellre :)
//Jessie
Jag har inte cyklat på många år.Går hellre och nu med min synnedsättning törs jag inte sätta mig på en cykel.
Stolt ägare till tre La permer
Jag har cykel och älskar att cykla. Ett perfekt sätt att komma ut i svampskogen. Bra för miljön och man håller sig i form.
Jag har cykel och gillar verkligen att cykla. Här i mitt område så finns det jättefina gång och cykelbanor! Cykelbanorna går ju nästan överallt också så jag tycker att ifall man kan, det är ju inte alla som kan av olika anledningar, använda dom så är ju det bara bra. Dels så är det bra för miljön och sedan för hälsan!
2 flugor i en smäll!
Har cykel men använder den inte ofta numera på grund av mina balansproblem! Kan cykla rakt fram men vrider jag på huvudet kör jag i diket!😁
Visst har jag en cykel, min bästa ’ maskin’ 😀🚴♀️ cyklar till jobbet o hem så gott som varje dag ! 😀👍
HH 🙂
Nope, har aldrig gillat att cykla och numera kan jag inte på grund av en trasig fot. Jag "kan" i och för sig inte rida heller men det gör jag ändå, det är värt smärtan så om jag verkligen hade velat cykla hade jag nog bitit ihop och stått ut…😛
"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com
Inte cyklat på många år. Cykeln har jag gjort mig av med. Jag går & kan jag inte gå blir det bilen. Haft tanke på cykel men hunden är rädd för cyklar. O jag lämnar honom aldrig
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Ja, jag använder den till både "vanliga" långcyklingar och till geocaching.
Ja och jag använder den några dagar i veckan sommarhalvåret i alla fall
Jag har cykel och cyklar lite sporadiskt under sommarhalvåret. Med hjälm givetvis.
Jag har en cykel som jag köpte när jag bodde mitt i stan och cyklade överallt. Nu bor jag på landet och cyklar typ aldrig.
Jag bor ihop med ett gäng cyklar, mopeder och tre bilar. Tyvärr kan jag inte cykla eller köra moped, så jag får köra bil, men jag har alltid promenerat mycket med mina hundar. Här finns många fina gång- och cykelbanor.
/Désirée
Ja, men med tanke på att vi bor såpass avsides så används cykeln i princip aldrig. Det är så långt till allt att jag behöver ta bilen. Det är bara någon enstaka gång om vi ska hem till kompisar som bor nära som vi ibland tar cykel. Eller när jag ska kasta sopor och hämta post, vi har soptunnan och brevlådan 300 m från huset.
Nej, jag har ingen cykel. När jag var barn/ungdom cyklade jag en hel del. Jag och kompisen brukade cykla till stallet bland annat. Mina föräldrar brukade få mig mig på lite längre rundor också för motionens skull. Det gillade jag inte. Bara ute och trampa, ofta i motvind.
Nu bor vi på landet och närmaste vägen här är grusväg. Drygt en kilometer bort kommer man till en asfaltsväg. Men den är ganska smal och kurvig, känns farlig att cykla på. Det är i och för sig ganska många som cyklar på den vägen. Men jag är lite sugen på att skaffa mig en moutainbike och cykla på alla fina grusvägar som går genom skogarna här omkring.
"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."
Japp, jag cyklar dock bara på sommaren mot hösten och inte när det är kallt.
Perfekt transportmedel för mig och katten. Håller mig mest till cykelbanor då jag tycker det är läskigt att cykla i trafik. Hade jag inte behövt cykla i trafik och på cykelbanor med hysteriska cyklister till jobbet hade jag förmodligen cyklat till och från jobbet

Japp, jag har emellertid slutat cykla tvåhjuligt, det är trehjuligt som gäller numera. Varför sitta och balansera på en obekväm sadel när man kan sitta bekvämt på en stol med ryggstöd och nackstöd och slippa bry sig om balansen, bara glida fram, det är härligt det!
Värd för Knivtillverkning & Slöjd iFokus