Godmorgon onsdag 27 juni
Godmorgon på er.
Solen skiner och det är 17 grader så det blir nog en varm dag. Jag ska göra en magnetröntgen av skallen och halsryggen idag. Den numera årliga kontrollen.
Det tar 40 minuter ungefär och jag brukar somna varje gång trots att det väsnas en del😉 Som tur är så ska jag röntgas på Sahlgrenska så då har jag nära idag. Jobbar bara 500 meter därifrån. Annars har jag nog gjort denna röntgen runt hela stan då tjänsten är upphandlad hos olika aktörer.
Hoppas ni alla får en skön onsdag.
/Maria

God morgon
Soligt och redan varmt ute.
Vi måste in till stan och handla mat och jag ska även förbi en tygaffär och köpa fem meter tyg.
Stolt ägare till tre La permer
#3 Trollsländor som är så fina. Nästan magiska.
/Maria
God förmiddag. Här är vackert väder, blå himmel och 20 grader. Lagom! 🙂
#3 Låter mysigt. Borde också skaffa garn och virka/sticka något…
God förmiddag!
Soligt och varmt idag också.
Hittade en fjäril här inne förut. Den flög gång på gång mot ett fönster. Jag fick fångat in den varsamt och kunde släppa ut den. Jag hoppas den inte varit inomhus för länge, att den har ork att klara sig ute i friheten.
Maria, jag håller tummarna för bra resultat från din röntgen.
"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

#5 Virka samma som mej? Denna gången blev det en svart duk, mönstret har du här:
#7 Jag har gjort magnetröntgen av huvudet två gånger. Nu är det många år sedan sist. Men jag har för mig att dom sa att dom kunde prata med mig, men inte tvärtom. Jag hade en larmknapp med mig där inne i tunneln. Om det var något skulle jag trycka på den så tog dom ut mig. Så jag tror inte dom hörde dig. 😃
Snacka om att du är avslappnad där. Jag kämpade med klaustrofobin båda gångerna. Men det gick bra.
"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."
#9 Så är det kanske. Jag har gjort det så många gånger så jag har tappat räkningen. Larmknapp har man såklart men den glider alltid ut min hand när jag somnar😉
/Maria