Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: ordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 569 ggr
aggeelin
2

Är det dags snart?

Jag jobbar sista veckan före semestern och den sista veckan känns seg. Hur har du det? Är det dags för semester snart?

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
1

Jag går på semester i 4 veckor på fredag. Det gör min man också.

/Maria

aggeelin
1

Ja nu är det dags för semester!

JMW
1

Eftersom jag jobbar hemma så gör jag de jobb jag får beställning på. Jag tar ingen "semester". Inte i traditionell mening. Jag har ledigt mellan jobben.

Stallmima
1

Haft semester redan, midsommarveckan

flocken
0

Jobbar nästa vecka oxå. Har jobbat mkt den senaste perioden så kommer bli så skönt

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

MonicaLagerquist
1

Har aldrig eller alltid semester.

Inget direkt planerat i sommar.

Förhoppningsvis får vi kattungar i augusti.

Stolt ägare till tre La permer

[Leifsdotra]
1

Jobbar tisd -torsd den här veckan och nästa vecka, sedan har jag 4 v semester och efter det har jag två 3-dagarsveckor igen innan jag börjar jobba som vanligt igen. Maken har sin första semestervecka nu. Både han och jag valde att ta erbjudandet om semesterväxling som var en nyhet på våra jobb i år. Vi får ingen extra semesterersättning, men istället 6 extra semesterdagar.

aggeelin
0

#6 å kattungar! Om jag minns rätt har du Cornish?

Soligajag1
0

Semester , vad är det ? Fick nytt jobb , så då har jag endast lediga dagar , 😀då o då , får vänta till nästa år , 😀

HH 🙂

MonicaLagerquist
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

#8 Ja fast bara kastrater.Det är min ena La permhona som förhoppningsvis väntar kattungar.

Stolt ägare till tre La permer

Fridaaaa
0

Mammaledig så ingen semester :) 
Sambon har semester tre veckor totalt, började i måndags :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Lona
0

Jag är ju "ledig" jämt (sjukpensionär) men det blir lite mer semesteraktigt i augusti. Tyvärr är husbilen inte i form för långresor längre men det blir en vecka på Öland/Blekinge samt lite långhelger för att hälsa på kompisar här och var i landet. Jag ska dessutom möblera om bland mina mediciner, så mycket hänger på hur jobbigt det blir. #10, Åh, La perm är jag lite intresserad av men det passar inte med katt just nu.

"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Fridaaaa
0

#12 Blekinge, vad trevligt. Jag bor i Blekinge :)

Lona
0

#13, Ja, Blekinge har vi av någon anledning aldrig riktigt besökt, bara passerat på väg någon annanstans. :-)

"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Fridaaaa
1

#14 :) Då är det dags då hihi

Fransu
0

Jag jobbar nästa vecka också, sen har jag fyra veckor semester. Ska bli väldigt skönt.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."