Godmorgon måndag 25 juni
Godmorgon från ett mulet Göteborg med 15 grader ute.
Hoppas ni får en fin måndag.
/Maria
Godmorgon Här är det också gråmulet. Det ser ut som om vädret inte bestämt sig ännu. Nu snart dags för dagens jobb - det känns segt såhär på slutet.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon från ett soligt Örsundsbro.
Det är väl inte mer än 12 grader ännu men det har utlovats runt 21 grader idag.
Stolt ägare till tre La permer
Morrn! Strålande sol från blå himmel och redan 19 grader. Blir en kanondag och jag kan bättra på solbrännan. 🙂
Mårning. Idag kändes promenaden kvav i 13 grader och mulet väder, ingen vind. Promenaden var oootroligt seg - kändes som all energi saknades i kroppen idag. Det blev nästan 8 km så jag ska inte gnälla men det var längesen jag upplevde en promenad så tung.
Senare idag ska jag åka till Landvetter och hämta upp en äldre bekant som varit hos släktingar i norra delen av landet och köra henne hem. Ska bli jättekul o tjöta på hemresan.
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

God morgon!
21 grader, lite sol men mest mulet.
Idag blir jag hämtad till min tjänstgöring som kattvakt! 😉
God förmiddag. Här är mest soligt och blåsigt, 15 grader i skuggan.
#5 Bra! Kattvakter är värdefulla personer, dem ska man vara rädd om. 😉
God förmiddag!
Strålande sol och 22 grader just nu. Ska vara fint hela veckan enligt väderprognoserna.
Två veckor kvar att jobba innan jag går på semester. Längtar!
Önskar alla en skön måndag. ☀️
"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."
Fantastiskt väder. 24 grader och lagom blåst så det känns skönt. Har öppnat fönstren på min bil inför resan in till stan lite senare. Trasig ACC och varmt väder är inte så kul.
#8 Vi har också KD i vår bil (KD=Kors Drag)😉
Stolt ägare till tre La permer
#9 Haha😃
/Maria