Godmorgon söndag 10 juni
Godmorgon på er. Solen skiner och det är 17 grader ute just nu. Det blir nog en varm dag igen.
Idag jobbar min man och jag själv har inga särskilda planer.
/Maria
God morgon
Soligt och det blir nog en varm dag idag.
Vi ska iväg på en loppis runda och sen ska vi handla lite mat.
Stolt ägare till tre La permer
Morrn! Dryga 23 grader så det blir nog varmt idag. Uppåt 30 är det lovat. Idag är den stora dagen. Vi ska sjunga!

God morgon!
Redan 24 grader och solsken genom fönstret…
Dagens plan är att ligga lågt i värmen och jobba med ett projekt på datorn. Hoppas att skrivaren håller bara!
#2 Lycka till!
God förmiddag!
Sol och 24 grader ute. I eftermiddag ska vi på vägföreningsmöte. Den ska hållas utomhus. Hoppas det finns skuggiga plaster att vara på.
Enligt väderprognosen väntas det regn till kvällen. Hoppas det stämmer, börjar vara lite väl torrt i markerna nu.
"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."
Ja nu är det torrt! Det kunde väl regna på nätterna!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Vi har mulet och 25 grader ute och det är kvalmigt så det känns som om regn är på gång. Man kan väl hoppas för naturens skull.
/Maria
Här är det 26 grader i skuggan, lite moln och kvavt. Man längtar efter det regn som SMHI utlovat till imorgon. Växtlighet och djur behöver vatten nu.
God eftermiddag 😢
Här har varit 29 grader i skuggan hela dagen ända fram till 14.30 när åskan kom och strax därefter en häftig halvtimme lång hård regnskur. Jag stod på trappen utanför ytterdörren när regnet kom, det var så häftigt att på den där metern fram till dörren blev jag helt genomblöt. Nu är det 24 grader och mulet.
Tjohooo…det regnar😃
/Maria
#9 Grattis!!
Här regnar det också. Luften känns så härligt frisk att andas. 🙂
"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."
Här har det inte regnat sen sista april.
Stolt ägare till tre La permer
Nu är jag alldeles slut. Idag hade vi två konserter med Popkören. Oj så roligt vi haft. Båda gångerna så var det fullpackat i kyrkan där vi sjunger. Det var fruktansvärt varmt i kyrkan, både för oss körsångare och publik. Nu känns det bara tomt. Jag har levt med detta och övat så länge nu och nu är det över.
#13 Så roligt att det blev lyckat🙂
/Maria