Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 509 ggr
Maria
1

Godmorgon onsdag 6 juni

Godmorgon på er denna lediga onsdag numera. Jag minns inte hur länge 6 maj har varit röd dag?

Här är det fina sommarmoln och 16 grader ute. Det ser ut att bli en fin dag.

Hoppas ni alla andra får en härlig nationaldag.🙂

/Maria

Mooniq
1

Mårning. Morgonpromenaden avklarad. Trögstartad idag så det blev bara 7.5 km men är nöjd med det. Jobbar 10 - 16 så jag hinner gå en sväng i em oxå. Svalare väder -när jag gick upp så var det bara 9 grader - ljuvligt att öppna dörren och släppa in kylan. (Påminn mig om några månader - annat ljud i skällan då). Ha en skön dag allesammans oavsett om ni firar dagen eller bara softar.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

worst
1

God morgon, om än sent!

Här är det 19 grader och solsken som bara den!
Jag ska ta det så lugnt jag kan hela dagen, då gårdagen blev lite för mycket!

#0 Visst är det fortfarande JUNI Maria?   😃

Maria
1

Vad är det med mig😡

Jag fattar inte hur jag kan få det fel så ofta. Jag kollade datumet extra idag för att vara säker. Jag ska ändra…

/Maria

Maria
4
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Grannen har någon slags Vallmo som blommar och är så stora och vackra. Var tvungen att ta med min hand så att man ser hur stora de är.

/Maria

MonicaLagerquist
2

#3 Jag har tre kompisar som fyller år sjätte maj så när jag såg rubriken i morse så var in första tanke fyllde de inte år nyss sen insåg vag vad som var fel.

Stolt ägare till tre La permer

Soligajag1
1

God Lunch time 😀🇸🇪 Denna Nationaldag ! Förr tyckte jag det firades överallt , men inte märker jag nåt speciellt alls , längre. Jag är ledig ( vi har stängt denna dag ) . Skönt . 😀 # 3 , Ingen fara Maria , lätt hänt att skriva fel 😝 Tur det går att rätta till. Önskar er en fin National dag ! Kram 😀❤️🌺

HH 🙂

[PeterTM]
1

#4 De där heter väl bara "jättevallmo" har jag för mig, finns i flera färger.

Maria
1

#7 Aha. Jag har bara sett denna enda. Ska googla på olika färger.

/Maria

[PeterTM]
1

#8 Min svägerska har rosa såna.

Maria
1

Jag såg nu att de fanns i en väldans massa olika färger.

/Maria