Godmorgon tisdag 5 juni
Godmorgon på er.
Solen skiner men det blåser en del och det är bara 14 grader ute. Det känns nästan konstigt efter alla dagar av värme.🙂
/Maria
Hahaha,. Nu skrev jag fel igen men denna gången såg jag det snabbt och ändrar maj till juni🙂
/Maria
God morgon.
Det blåser lite kallt och är 8 grader ute.
Vi ska med Kråkan till veterinären för vaccinering.
Ska väl passa på och köpa något att bjuda de barnen som tänker fira nationaldagen med oss.
Stolt ägare till tre La permer
Morrn! Snålblåst, 11 grader och sol. Ja det är märkligt hur det svänger.
Jädrans. Jag ser att jag även skrivit bara "24 grader" när jag menade 14 såklart. Jag ska ändra det också.🤫
/Maria
#4 Haha jag undrade faktiskt vad du menade. Fast 24 är ju skillnad mot 30. 😉
God morgon 😢
Här är det växlande molnighet, hård blåst och 7 grader. Idag är det en månad sedan jag blev "nuked", chocken har lagt sig men smärtan är inte förändrad. Jag vet att det här blir min död, mitt hjärta kommer aldrig att klara detta i längden. Det finns något positivt i det också, för då måste hon komma hem till sin familj, även om det kostat mig livet.
Det är så oerhört ledsamt Peter.
Hur går det för barnen?
/Maria
#6 Styrka till dig. ❤️
#6 All styrka till dig.
#6 även jag önskar dig styrka Peter. Det är det enda jag kan göra, skicka goda tankar till dig och dina barn.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon! Här är solsken, blåst och bara 10 grader ute! Känns riktigt kyligt nu när jag är van med värme.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

God morgon!
Äntligen lite svalka, 14 grader idag med växlande solighet, perfekt!
Idag blir det en jobbig dag, fullt upp till sena kvällen!
Vaccinationen av katt gick bra. Hunden fick följa ed so träning och den snälla veterinären tog dig tid att sätta hunden på bordet och kika honom i munnen
#6 Jag lider med dig Peter men säg inte så…tror du att dina barn vill välja en förälder över den andra?😕
Här skiner solen och det är 13,6 på skuggsidan och alla fönster och balkongdörr står öppet. Äntligen känns det som att jag kan både andas och tänka. Skall bli skönt att kunna krypa ner i sängen och förhoppningsvis sova mer än 1-2 timmar åt gången.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
#14 nej de vill de såklart inte, men jag känner att min blodpump kommer att lägga av pga detta vad jag än gör. Jag har redan stressgrundade pulsrusningar, överhoppade slag, dubbelslag, oregelbunden hjärtrytm och känslor som liknar flimmer.
#15. Finns det ingen som du kan prata med, läkare eller så?
Vi här inne kan ju bara stötta dig genom våra datorer.🤗
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Mårning. Idag blåser det en kylig vind och det är riktigt skönt ute. Jag har sovit några timmar på fm och är snart på väg till jobbet igen. Skönt med ett avbrott i den gigantiska hettan.
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
Peter, du ska ju inte dö på grund av detta. Jag förstår att det är fruktansvärt det som hänt. Men försök lev på kärleken till dina barn. Du verkar ha två alldeles fantastiska barn. Tänk som du har kämpat genom åren med alla dina krämpor. Du skrev ett tag sen att du gärna gör det, tack vare dina barn. Att dom är värda allt du behövt gå igenom och alla behandlingar operationer osv. Försök fortsätta tänk så. Jag tror tankekraft gör oerhört mycket.
"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."
Peter, stor kram. Hoppas att det finns någon som kan stötta dig irl! <3
"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com
Nu har jag sovit, sovit och sovit lite till. Helt utmattad av att ha jobbat på Swedish Square Dance Convention i Borås tors-sön men samtidigt stärkt av att jag klarade det. Att jag BARA är jädrans trött, både fysiskt och mentalt, men inte knäckt. Nu får det bli mer eller mindre ren vila i en vecka så kanske jag kan ta nya tag sen. Square up!
"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com