Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: med-hjärtat-på-rätt-ställe
Läst 375 ggr
Kiyona
2

Kärlek till min Per

Vik dig aldrig för det du tror på. Sluta aldrig gå, ett steg i taget tills dess att du tagit dig dit. Vik dig aldrig för något, någon det är bara livet, vad är värt leva om inte livet på stigen genom äng & skog mot drömmen som klappar varmt om hjärtat. Vad vore livet utan dig. Vad vore livet utan drömmarna om dag& natt. Vad vore livet utan Dig, en dröm jag en gång hade är vid liv med mig nu, det är Du. För vad vore livet utan Du, vid min sida. Nu tar vi stegen ihop. Min dröm blev din samt din dröm blev min. Vi smälte samman likt universum. Skapade ett då, ett när och ett tänk om. Var dag är värd livet. Var liv är värd drömmen. Vi smälte samman vid horisonten vi delat. Din framtid är min, var sekund är värt livet. Drömmen om livet. Är livet ihop med dig. Älskar dig min Päron! <3 Du tar dina steg mot framtiden ihop med mig. Mot en bättre framtid. Mot ett liv, vi båda drömde om en gång. Den blev sann. Inget är mer verkligt än nu. Andetagen tätnar, steg för steg in i vår verklighetens dröm. Drömmen om oss blir mer & mer per dag. Du Päron, Livet vet du, är Du&Jag. Tillägnad min älskling. Min själsfrände. Vi har kämpat länge nu genom kyla, ur& skur. Efter vår resa som vi vandrat ihop har äntligen tagit oss dit. Drömmen om livet vi aldrig känna så nära med övertygelsen om en chans till harmoni. Att få luta sig tillbaka och skapa ett vårat dröm liv. Nu har vi allt, snälla låt det förbli. Låt oss gå vidare framåt i denna dröm att kalla Vårt liv. Genom allt har ingen stått mig närmre. Min älskling , själsfrände, bäste vän & livspartner. Vi har offrat allt för varann. Vi kämpa, Vi vann, Vi hade varann. Och inget kunde betyda mer. Varje dag finner jag nya ord att beskriva den kärlek jag känner varje dag , lutandes tillbaka, förtrollad i din blick. Vilsen i dig, din vänliga själ, ditt sätt du utan ord säger mig ting som tar mig fram och får mig förstådd , lycklig och sprallande glad. Lycka. Hand i hand blickar vi fram. Du älskling , låt oss fortsätta vandra, njuta av varann. Mot horisonten, låt oss vandra och tillsammans låt oss finna vägen bortom horisonten och allt vad livet har att erbjuda oss från där. Tvivla icke! Inte ens döden kan skilja oss från evigheten , liv efter liv, lever vi i kärlek , lycka och harmoni. Aldrig kommer vi skiljas åt. En evighet för oss att upptäcka. Du&Jag. Inget knäcker mig nu, sedan min själ knöts ihop inför en evighet ihop med din. Inget skrämmer mig nu. Du har gett mig så mycket mer än kärlek, lust och liv. Kärlek åt Dig min älskade.

Snöfall - Caught between what happened and what could never be

Gilla Snöfalls Djuringar på facebook!.

**Snöfalls Lejonhuvade Dvärgvädurar har upphört förtillfället men återkommer efter att alla studier är klara och körkort är fixat! **

**Mvh//Andrea **

MonicaLagerquist
0

❤️

Stolt ägare till tre La permer

Maria
0

❤️

/Maria