Godmorgon fredag 1 juni
Godmorgon på er denna första dag i juni.
Det har varit en varm natt. Min man har suttit uppe bredvid fläkten några timmar medan jag sovit som en stock i både pyjamas och duntäcke. Tänk så olika man kan vara.😃
Hoppas ni får en fin fredag.
/Maria
Så intressant Maria - här är det precis tvärtom - jag har svårt att somna när det är varmt och min man kan ha hur mycket som helst på och över sig 🤔
Låt dagen idag bli din bästa hittills!
Haha, ja vi människor är verkligen olika.
/Maria
Och den här dagen ser ut att bli lika fin och solig som den igår ☀️
Låt dagen idag bli din bästa hittills!
God morgon
Vi ska ut på sjön idag med.Det är så härligt och jag är så glad att vi har vår Zelda.
Stolt ägare till tre La permer
Mårning. Promenaden klar. Det var skönt idag - bara 13.5 grader när jag gick hemifrån. tog Hemske-backen- 2 km uppför i olika branta sektioner - i nytt personligt bästa. Jädrans nöjd 😃måste jag säga. Turen blev på 8.5 km. Sportklockan räknar om allt uppförslut till våningar - så jag har redan gått "upp" 11 våningar. Lite pyssel på fm och sen iväg till jobbet kl 12. Solen skiner - som vanligt och det kommer att bli varmt… som .. vanligt.. 😎
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
Morrn! Nu klättrar tempen uppåt, just nu 18 grader men det har varit nere på bara 4 grader som lägst. Här har vi ännu inga varma kvällar/nätter.

God morgon!
Här är det 20 grader och en strålande sol.
Jag har inga planer för dagen, men det dyker alltid upp nåt på vägen… 😃
Här är just nu 34,3 i solgasset på balkongen. Jag har tvättstugan och släpar mig fram som en 🧟♂️, fattar inte hur jag skall orka. Det blir väl till att sova när jag är klar….
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Vi har haft ytterligare en underbar dag ute på sjön.
Stolt ägare till tre La permer