Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: fritid-och-hobby
Läst 632 ggr
MonicaLagerquist
0

Följer du TV serier?

Jag är lite dålig på att följa TV serier på kvällstid. Ofta håller mina ögon inte för dator och TV efter nio - tio på kvällen.

Många program går ju att se på datorn i efterhand men tyvärr inte alla.

Stolt ägare till tre La permer

JMW
0

Det är inte många jag följer. Criminal Minds är nog den enda just nu som jag bara måste se och den börjar snart igen. Har sett alla avsnitt sedan början. Såg också allt av CSI innan den lades ner.

MonicaLagerquist
0

Just nu följer jag Robinsson och Biggest loser .

Min man tittar på Modus och de gånger mina ögon vill sammarbeta tittar jag också.

Maleficum
0

Följer några (främst på Netflix) och brukar kika på ett avsnitt samtidigt som jag äter frukost :D

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

JMW
0

#2 Haha de två som jag undviker. 😉

Fast tänker du även på sådant som serier så ser jag gärna Stockholmspolisen, Tunnelbanan och Vägens Hjältar. Om jag hinner.

MonicaLagerquist
0

#4 Det är lagom intelligensbefriat.

Min engelska är dålig och mina ögon fixar oftast inte att läsa texten på TVen så därför är utbudet begränsat. Dels är jag väl inte nog intresserad av att se på TV. Skulle enkelt kunna kasta ut den.

[Leifsdotra]
0

Tänkte titta på "Hälsningar från" som startar på 4:an ikväll, lite nutidshistoria kan säkert vara intressant för barnen och nostalgiskt för mig 🙂

Fast det kan ju vara lite för tramsigt också, vi får väl se!

JMW
0

#6 Ja, har sett trailern och tänkte nog också se om det är nåt att ha.

Kom på att Sveriges Bästa är ganska skoj. Har sett flera avsnitt.

Maria
1

Jag har blivit övertalat att se "Bron"😉 så vi har kommit till sista säsongen. De två sista säsongerna var vi tvungna att köpa för de fanns inte på TV.

/Maria

MonicaLagerquist
0

#8 Ibland får man offra sig 😃

Maria
0

Jag har faktiskt vant mig vid Saga😃så nu tycker jag serien är riktigt spännande.

/Maria

[Tuulikki]
0

Just nu följer jag och sambon Robinson och Farmen VIP.

Jag brukar aldrig följa serier på TV utan ser hellre på Netflix eller liknande, då kan jag plöja säsong efter säsong när jag känner för det🎧

Maria
0

Antikrundan och På spåret är serier vi brukar följa.

Sedan ser vi på Father Brown, Mord i paradiset och Miss Fischer vilka alla tre är trevliga små mordserier😃

/Maria

Fransu
0

På spåret är ett måste. Jag tittar även på Vem bor här? Man får följa fem personer som besöker varandras hem och sen får dom gissa vem som bor var. Väldigt intressant. Jag är urdålig på att matcha människor med sina hem, men det är kul ändå. Bonusfamiljen följer jag också. 

Kul att du tycker om Bron Maria. En favorit. 🙂

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

flocken
0

Vikings. Följt sen avsnitt 1. Antingen älskar man den eller hatar. Jag älskar den o den är ett mästerverk. Vi har även sett alla avsnitt av bones. Vägens hjältar & Sofias änglar på svenska

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

parsley
0

Jag följer ingen serie just nu, men ska se om jag hittar någon att börja följa. Tittar bara på SVT Play.

Maria
0

#13 Vem bor här har jag sett sporadiskt och det är ett roligt program. Det är inte helt lätta att gissa. En rolig programidé.

/Maria

[PeterTM]
0

Bara om de är förhållandevis korta och inte pågår i evigheter, som exempelvis Unge Morse (Endevour på svenska) och Shetland.

penke
0

Jag har ingen teve 😛

..fast Jordskott lyckades jag se.. *ler*

Scorpio97
0

Har ingen TV, men följer många serier på datorn :)

//Jessie

aggeelin
0

#12 var hittar du de serierna Maria?

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
0

#20 Jag tror det är kanal 7 och 8 om jag inte minns fel. Det mesta är tips från andra.

/Maria

JMW
0

Mord i paradiset går just nu på 7:an.

Tarotstollan
0

Ja massor, sitter flera timmar varje kväll och natt. Mest utländska, just nu är det "Elementary", som jag inte vill missa varje natt.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[[eskils_]]
0

Kan just nu bara komma på En liten fransk stad och Shetland, som serier jag gillar. Tycker om när det är lite verklighetsbakgrund och/eller vackra naturbilder.

Annars tittar jag på frågesport - På spåret, Vem vet mest och Postkodmiljonären.

[[eskils_]]
0

Nu kom jag på fler i mitt tycke välgjorda TV-serier: Tre kärlekar, Solsidan, Downton Abbey och Weissensee. Den sistnämnda handlar om en familj i Östberlin åren innan muren föll.

[PeterTM]
0

Mord i Paradiset går väl på SVT också nu, fast väldigt sent på söndagar?

Maria
0

#26 Det kanske den gör. Himla trevlig serie i alla fall.

/Maria

[PeterTM]
0

#27 Det är ju lite fånig tycker jag, men rätt kul i alla fall. ag brukar titta,  men frugan kan inte se, hon tycker den är superlöjlig 😃

Maria
0

Jag tycker den är lättsam.

/Maria