Äntligen lite vårkänsla
Vi kan behöva lite vårkänsla just nu. 🙂🌺☀️
Här kommer lite snö idag.
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
😍
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Tack för vårtecken, ser rätt overkligt ut! Här vid ostkusten ligger fortfarande snö och is. 😕
Åh hoppet finns om vår?!
Jag vill ha värme. Här är det minusgrader
Vi fick snö strax efter jag hade tagit fotot, men den har töat bort nu. Senast jag kollade så var det fortfarande alldeles gult av vintergäck där. 🙂
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Åhh mina vintergäck och snödroppar finns under ett ganska rejält täcke snö fortfarande. Som eskils skriver, här på ostkusten är det fortfarande vinter.
Ska se om jag kan trotsa "den arktiska isvinden" idag, och ta mig ut och fotografera hur det ser ut nu. 🙂
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Såg snödroppar i trädgården för någon dag sen. Snön är nästan helt borta också, bara lite grann kvar i diken🙂
Här ligger snön kvar, det snöar ordentligt just nu, samt att det var snöstorm några timmar igår. 😡
ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.
Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .
Medis på Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.
Vårkänsla? Njae, inte mycket alls. När jag gick upp imorse så låg där ca 5 cm nysnö. Under dagen har det kommit och gått några rejäla snöfall. Just nu skiner solen.
Det var strålande sol nu när jag gick hem från jobbet men fy satan vad det blåste kallt🥶
/Maria
#13 Ja fy vad det blåser😭 Bor också på Västkusten🥶
Ja, , Usch 🙂 Inga Vårkänslor alls , , ,men drömmer mig bort av dessa härliga blomster!! 🌺 Snart är våren här!
HH 🙂
Varit ute och skottat det som kommit under natten. Så våren får vänta här. Fast nu skiner solen och den är riktigt varm.
#17 Ja, , visst är det skönt när solen skiner !! ☀️
Kan inte denna vår komma snart!!! Ge oss den värme vi behöver!!
Kram 🙂
HH 🙂
Här i staden har vi också mängder med snö. Jag var hem till en vän häromdagen, och av gångarna hon skottat visade det sig att det kommit 4, kanske 5, decimeter snö nu i vinter. Ihop med alla snöhögar som snöröjarna har plogat ihop/öst upp runt om i staden så är det säkert många många tiotals kubikmeter som ska smälta bort…
Årets första tussilago enligt tidningen på Donsö i Göteborg🙂
http://www.gp.se/nyheter/g%C3%B6teborg/%C3%A5rets-f%C3%B6rsta-tussilago-har-hittats-1.5404008
/Maria