Godmorgon fredag 16 mars
Godmorgon på er från ett kallt Göteborg. Det är minus åtta grader och så blåser det så jag får nog ta på mig rejält nu när jag ska gå.
Den lille främmande katten har hållit på och jamat/skrikit ute i en timma nu. Våra katter blir så oroliga och jag har så ont av den lille.
Ha en fin fredag🙂
/Maria
-4 & blåser. Blir iskallt här vid kusten. Snöat lite i natt. Ikväll kommer äntligen mannen hem efter varit borta sen tisdags.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
#1 Så fint.🙂
I onsdags kväll när vi åkte hem från sonen så var det en fantastisk solnedgång över hamnen i Majorna. Himlen var alldeles gulorange men jag hann aldrig ta kort.
/Maria
God morgon 🙂
Här är klarblå himmel och 13 minusgrader. Jag ska just åka till veckans sista dialysbehandling.
#6 Så fina tulpaner.
Jag har lagt ut en bild/efterlysning i två olika grupper på Facebook. Grupper som rör området. Jag har försökt närma mig katten men den sticker som ett skott tyvärr.
Den ser fin och välmående ut så jag gissar att den bor i området. Men det är ju illa om den är ute även nattetid.
/Maria
God morgon
Vackra tulpaner.
Stod och höll i en bukett på vår lokala ICA igår men 80 spänn kändes lite väl mycket för min plånbok. Det fick bli tre falukorvar på halva priset istället.
Här är det tio minus sol och snorhalt.
Stolt ägare till tre La permer
Morrn! Ca 5 nya cm snö ligger där ute. Just nu sol ibland och snöyra ibland -5 grader.

God morgon!
Någon minusgrad och växlande solsken.
Dagens åtagande är ett tandläkarbesök. Jag tror alltid att jag har massor med hål innan besöket, men det brukar inte bli så farligt! 😃
God morgon!
Trött mamma idag. Lilleman ville hellre vara hos mamma eller pappa än att sova i sitt babynest. Busfis <3 Nu sover han gott, och jag har fått i mig frukost i lugn och ro.
Snart kommer rörmockaren hit för att byta kran i badrummet :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
God morgon. Även här skiner solen, massor med minusgrader dock.
#7 Om jag vore du skulle jag sätta upp upphittat-lappar i grannskapet och lägga en upphittat-annons på www.vilse.nu. Och först skulle jag bjuda katten på mat. Stackars krake, det är kallt nu på nätterna.
#12 Jag får göra det.
/Maria
God förmiddag!
Då var det fredag igen. Veckan har gått fort.
Solen skiner, -2 grader och blåsigt. I morse var det -8. Vi är ju på mitten av mars nu, jag tycker det ska börja komma in lite mildare vårväder nu.
"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."