Godmorgon fredag 2 mars
Godmorgon på er från ett blåsigt Göteborg med minus åtta grader,
Får se om Agge skriver samtidigt idag😉
Hoppas ni får en fin fredag och inte fryser för mycket.
/Maria
- 8 grader och blåsigt! Rena vårvärmen!😂 här hos mig i Norrland(Västerbotten) är det bara -15 och någon meter snö, i tisdags var det -30 var liite kallt då å vänta på buss i en halvtimma men sen på eftermiddagen när man gick hem så var det bara -20 :D
#1 Har du varit i Göteborg när det blåser och är många minusgrader? Jag lovar dig att det känns som minus 30 ungefär😃
/Maria
Gåmoooorrgon Goomoooorgoån -4 här i dalarna.
Godmorgon! Idag var du snabbast Maria!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Morrn! -7 och ännu mer snö men ingen blåst. Varit ute och skyfflat undan vid fågelbordet.
-2,5 Men snöar något kopiöst. Över 10 cm på kort tid. Får se vad det slutar.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Godmorgon alla. Hemma i Hofors skall det tydligen vara -23 grader medan i södra Stockholm är det -9 grader.
Bästaste hälsningar. 

God morgon!
Idag är det blåsigt som sjutton, yrsnö och minus två grader! Dagens plan är att gå och handla i ovädret. Annars förbereder jag en bjudning för ett par kompisar i morgon, men det är snabbt gjort. 🙂
God förmiddag!
Inte lika kallt idag som tidigare dagar. I morse hade vi 8 minus, nu 5 minus. Men det är ju inte så man får några vårkänslor än. Det dröjer nog ett tag till.
Äntligen fredag!
"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."
#10 Vårkänslor? :) februari/mars är ju dem bästa vintermånaderna! Vårkänsla får jag slutet av april början på maj
#11 Du har helt rätt, det är för tidigt att förvänta sig vårkänslor. Men jag längtar och det är ju trots allt mars. Första vårmånaden. 🙂
"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."
Hej i sena Fredags kvällen 😀 -11 hade vi i morse . Hade ingen lust att gå en promenad till jobbet , Tog bussen , 😀 haft en fullspäckad dag !! Bakade 50 bullar o nästan alla gick åt. Nu blir det tidigt i Säng , är supertrött , 😴😴😴 Jobbar imorn med . Sussa gott alla,
HH 🙂
God afton 🙂
Vi sopade mattan med finallagen i På Spåret i kväll min fru och jag, vi fick 36 poäng 😃 Här har varit en vanlig fredag annars, det var -16 grader när jag åkte i morse.
Efter middagen var vi till Gårdsjö Älgpark och köpte lite presenter till vår kinesiska utbytesstudents familj som vår pojke kan ge dem när han kommer dit om fyra veckor. Leif Lind, som driver älgparken, var snäll och lät oss komma fast det är stängt till maj månad.